Cerita selimut di dalam train, ceh!

Wednesday, November 02, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.

2 hari masih tak hilang penat 11 jam dalam train ke Kelantan muhaha. YES yes yes, pertama kali travel tanpa keluarga di sisi memang sedih but still happening gile dan AWEsome tak hengat! thank you, ibu ayah yang mendoakan keselamatan saya pegi dan balik. oh banyak betol nak cerita dan ada few tempat yang saya da mark untuk shopping kawen nanti, bole? agagagaa..

aishh, minggu depan nak ke Kuala Kangsar pulak untuk attend majlis pernikahan sahabat paling baek saya sepanjang di UPSI. dan kebetulan dia minta saya jadi mak andam pulak hehe. pertama kali make up untuk majlis nikah rasa gugup sangat. makanya, beberapa hari lepas asyik buat tutorial dan a few homework untuk cari make up yang sesuai dengan warna tema. huwaa gittew, da mula baget macam professional da sekarang. ceh takde maknenye, PROPAsional ajelah. grrr

Sape Tingkatan 5, KLIK sini

tak sabar nak share story sepanjang bercuti di Kelantan, seyesly seronok gileeerrr laa. yang paling best, masa naek train la. dapat tengok wayang free engko. muhaha, AMARAN ya, sediakan pop corn atau keropok durian kalau nampak kapel bawak selimut masa dalam train hokey t____t CHOIIII!!! bikin malu betoi. oke nanti saya cerita ya, muhahaha.


mak nenek merenung masa depan iye.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

9 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^