Review : Elf Brush Collection

Tuesday, August 07, 2012

Assalamualaikum.. 

hi semua,

mungkin dua tiga menjak ni akan update mostly pasal make up and few produk nak review je tau. bole? setakat ni, itu yang sesuai untuk share dengan uols semua, agaklah kot. but, ada satu produk yang saya rasa paling super duper AWEsome like seriusly osemm gile. sesuai untuk teruna dara sekalian alam ai tell yu beb! tunggu review wokey.

oke baek. harini nak share pasal make up brush yang menjadi kesukaan saya sekarang ni. mungkin ramai yang da kenal produk e.l.f. Cosmetics ni rite. Elf stand for eyes.lip.face and memang takde store kat Malaysia ni, eh ke ada? tak penah jumpa kat sasa, watson or guardian lagi. 

saya beli pon by online je. tapi kena survey betol-betol takot ada yang jual mahal sebab produk ni keluaran dari New York, so mungkin macam jenama terkenal giteww kan. well, ai tell yu wat, saya jumpa store kat eBay.com.my yang jual semua barang kosmetik elf dengan harga yang gilee murah hoho. itula gunanya survey ya adik-adik hehe.

kenapa saya suka elf brush?

pertama sebab murah hehe. even brand elf ni kira well known jugak kan tapi harganya memang very reasonable. sangat-sangat. percaya atau tak, saya beli kebanyakan berus elf dengan harga RM 6.50 je bhahbahbahhhhh! best kan best kan.
 
kedua, sebab kualiti berus. memang sangat lembut kalau nak compare dengan few jenama yang lebih mahal harganya. seriusly, make up brush keluaran elf cosmetic ni memang lembut and mudah nak guna sebab tangkainya lebih panjang so senang nak pegang hehe.

kumpulan berus bersatu


                                       1. elf Essential Smudge Eye Sponge RM 4.50
                                       2. elf Essential Smudge Brush RM 6.50
                                       3. elf Essential Blending Eye Brush RM 6.50
                                       4. elf Essential Defining Eye Brush RM 7.00



1. elf Essential Eye Crease Brush RM 6.50
2. elf Essential Total Face Brush RM 6.50
3. Elf Studio Small Angled Brush RM 14.00

elf  ada 3 jenis brush collection, elf Essential, elf Mineral dan elf Studio. yang mineral and studio mahal sikit mungkin kualiti berbeza, but yang Essential pon da quite oke tau.

baek, kat mana bole dapat? acely ada banyak online shop yang jual produk elf. but al maklum la mak nenek ni memang suka gile nak survey sana-sini muhaha agagaa kan. nahhh saya jumpa online shop kat eBay yang super duper murah gila, lagi sekali muhahah agagaga. check this out girls!!

Beauty Essences

kalau ada lagi online shop yang jual produk elf, please share dengan saya wokey hehe. well, ini koleksi berus mekap saya setakat ni aha!


alhamdulillah, da hampir hujung tahun ni, banyak betul orang nak kawen, make up job pun bertambah-tambah, syukur sangat hehe. sapa nak saya make up untuk sebarang event, bole email kat gardisareyou@yahoo.co.uk atau pm kat Facebook ya. 

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

  1. career sampingan la ye pasni..

    ReplyDelete
  2. Saya pun ada jual produk ELF kosmetik ni. Suka produk ni sebab vegan tak ada kekejaman terhadap haiwan. Boleh lawati instagram saya. Harga sangat berpatutan. Dan semuanya original. Thanks ye. (^_^)

    http://instagram.com/hfbeautyshop

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^