New Life, New Chapter

Sunday, February 28, 2010

Assalamualaikum, Alhamdulillah...

Lamanya tak menaip update blog ni, been so busy lately. Sebenarnya, macam-macam peristiwa dah berlaku dlm hidup saya sepanjang tahun 2009 sampai la sekarang ni. Haisshh, tiba-tiba rase nak mengimbas kembali kenangan 2009, even da jauh sgt ketinggalan ke belakang, but tak salah kot kalau kite nak tinjau sekejap, setuju??


cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan,
tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam..
Di mana ada cinta, di situ ada kehidupan..
manakala kebencian membawa kepada kemusnahan

-mahatma ghandi-

fuhh..letih mencari ayat cinta ni. Betul la kan, takde sesiapa pun di dunia ni yang mengharapkan kekecewaan, betul kan? Tapi, takde sesiapa juga yang mengharapkan kemusnahan kebahagian orang lain. Semua yang berlaku mesti ada sebabnya. Mungkin Tuhan nak temukan kita dengan pasangan yang lebih sesuai untuk kita, siapa tahu kan?

Bercakap memang senang, tapi payah bagi yang menghadapinya. Tepat, sangat tepat, bak kata pepatah, berat mata memandang, lagi berat bahu yang memikul. Tapi mata yang memandang juga boleh rasa berat bahu yang memikul sebab pernah merasai dugaan yang sama..kan..kan??
Saya hanya mendoakan yang terbaik untuk diri saya..dan saya percaya tersangat-sangat, semua pun mcmtu, right? siapa yang tak mengharapkan bahagia, siapa yang tak ingin gembira. So sama-sama doakan kebahagian bersama okay.

Saya bukan terbaik, saya juga bukan tercantik, cubalah memahami saya, seperti saya memahami anda..

wassalam.

You Might Also Like

0 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^