My Love Story 1

Thursday, July 29, 2010

Assalamualaikum..


'hi..saya me'ah'
'kecik je cik me'ah ni rupenye ye..'



hahahhaa...itu adalah ayat 1st yang kuar dari mulut dia masa 1st time kami berjumpe..huhuh...sengal kan...hahhaa...
dia...ye..dia yang sangat-sangat saya hargai...
siapa dia??mula-mula..saya pun tak tahu siapa dia..sebab dia bukan sape3 pun dalam hidup saya, dalam hati saya...tapi, sebab dia la, saya bangkit lepas jatuh terduduk...dia selalu ada dengan saya masa saya dalam keadaan yang sangat sukar..bayangkan, dia sanggup datang dari Shah Alam ke Tg Malim semata-mata nak kasi saya makan..dugaan hidup ajar saya lebih menghargai orang yang saya sayang..




MUHAMMAD SAFWAN ARIF


itu la dia (hahah..rasa mcm cerita hantu la plak..kan.kan3??)
saya kenal safwan melalui game online..

game ni sekadar suka-suka je...safwan pun main game ni jugak..kami kat dalam tu just kawan biasa..hehe..indahnya kalu ingat kenangan lama kan..ahha..saya pun tak tahu macamana kami boleh rapat..yang pasti, saya ingat, safwan sentiasa ada dengan saya lepas saya putus tunang (huhuhu...tak moh cerita kisah sedey3, oke..heheh)safwan arif ni (saya selalu panggil dia dengan nama penuh oke!) nampak biasa je..tapi, dia sangat romantik..hahahaa..yaya..betul3 romantik tau...(malu plak nak cerite)


haippp..saya jarang cerita kisah3 romantik ni but hari ni rase nak bercerita pulak..ok tak?muahhahaa (me'ah gatai tibe3 T_T)..safwan selalu bagi kejutan pada saya..hehe...bagi bunga..teddy bear besar (sanggggaatt besar tau!)..buat suprise party untuk saya..huwaa...sangat teruja..huhu..lama-lama, saya bule dapat penyakit lemah jantung tahu..hehehe..


gift from him..hehe...


safwan selalu fikirkan yang terbaik untuk saya..
masa b'day saya yg ke 23 (yee..23 oke..da tua da me'ah ni)..safwan ada juga berkira-kira nak buat plan dengan kawan-kawan saya di Melaka...but at last, suprise party tu buat kat KFC Tg Malim dengan kawan-kawan UPSI saya...

saya terfikir, kenapa mcmtu..kenapa tak jadi plan dengan kawan-kawan sekolah saya..saya tanya safwan..jawapan dia..

'saya fikir...tahun ni, mia last dekat tg malim..jadi lepas ni, da tak dapat nak smbut b'day dengan kawan-kawan kat sini...jadi, saya plan la dengan bdak3 umah mia..sebab, nanti mia ada le kenangan dengan diorang semua..nanti b'day yang akan datang, kite sambut kat melaka pulak, oke dear?'

hehehe..sweet kan??saya tak sangka safwan bule fikir mcmtu..hehee..saya kira, dia memang selalu fikirkan yang terbaik untuk saya..kan??(suke3..^^,)



masa b'day saya..hhhee..suprise 4 me!..


saya sangat-sangat bersyukur Tuhan kurniakan Safwan Arif pada saya...

saya tak pernah duga pun hubungan kami akan kekal sampai sekarang..macam saya cakap tadi, masa mula-mula, safwan bukan sapa3 pada saya..dan saya pun bukan sapa3 pada die..kami masing-masing ada haluan hidup sendiri...tapi..huhuh...ketentuan Tuhan kan...takda sapa bule duga..even saya dengan yang seblum ni sudah hampir 6 tahun, malah da bertunang pun..tapi, pada saya, JODOH kan...walau awak lagi sehari nak kawen..walau awak lagi seminit nak bernikah..tapi kalau da takde jodoh...mcmana la kan..

pada saya, mungkin saya takde jodoh dengan yang sebelum ni...jadi, cara Tuhan nak tunjukkan yang saya takde jodoh adalah dengan cara yang macam ni..saya pun tak minta jalan hidup saya dibentukkan begini...saya percaya, safwan arif pun macam tu..tapi, saya sentiasa berusaha untuk dapat yang terbaik..

lepas putus tunang, jiwa saya ntah kemana3...(huhu..seksa sangat kalu egat balik)..keluarga pun tak bole terima pada mulanya...(mungkin sebab terkejut..saya tak salahkan mereka) saya rasa alone sangat3..result exam jatuh bertingkat3 (hahahaa)....saya macam HILANG kejap..sampai saya pernah guris tangan dengan pisau (T_T) <--huhu..bile fikir balik..rasa sangat buduh gitu...terlalu useless!!

tapi..safwan ada dengan saya...selalu nasihatkan saya..fikirkan family..belajar..dan dia minta saya fikirkan tentang dia..(heheh..sempat lagi tu)..
dan sekarang..family selalu support saya...kawan-kawan saya...ohh my..rasanya, saya lain sikit dari dulu..yaya...totally different oke...saya da mula hang out dengan kawan3 saya (dulu..mak aiii..me'ah macam ilang je..tak dengar kabar berita)..sekarang, saya da selalu dengan adik3..g jalan-jalan...balik KG (^^,) ..hehheee

safwan pun da rapat dengan family saya..
sukanya saya sekarang...ehehe...tapi me'ah...safwan arif da berusaha mengenali family anda...awak, bila lagi?? (Teeettttttt!!!)

wassalam (T_T)

You Might Also Like

3 Comments

  1. sangat sweet.harap mia bertemu kebahagiaan abadi dengannya..amin..

    ReplyDelete
  2. harap mia bertemu kebahagiaan abadi dengannya.sangat sweet..:)

    ReplyDelete
  3. @yuyu

    hhhehe..1st komen..thanks yuyu..hehehe..thanks alot

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^