New Life, New Place

Tuesday, May 22, 2012

Assalamualaikum.. 

hi semua,

woaahh, lama gile tak update belog huhu. ada yang rindu ke? maafkan saya, dua tiga menjak ni modem kat rumah buat hal oh sangat la demm kan. makanya sekarang pun still tak bole berjanji akan update blog macam selalu haishh.

well, banyak sangat yang berlaku dalam masa beberapa minggu ni. and berita baik, saya da dapat posting tetap da, syukur alhamdulillah. sangat happy dan gumbira sekali. even jauh sikit dari rumah, but saya still terlalu bersyukur sebab tak tercampak ke Sabah or Sarawak hihi.


ada sapa-sapa tinggal di Tapah, Perak. yeahh nanti bole dating selalu la kot. saya tak pernah ke sana, dan tak tahu macamana life and kemudahan kat sana. jadi saya sangat berbesar hati la kalau ada yang bole share sebarang info tentang pekan Tapah yang seco'et itu.

eh lupa pulak, mulai esok, saya akan berkhidmat di Sekolah Menengah Sains Tapah, Perak. eleh berkhidmat la sangat oho. 3 hari je pun then da holiday 2 minggu kan kan. berdebar tunggu esok hari, pertama kali lapor diri, pertama kali masuk sekolah asrama penuh makk aiii tercabut jantung denn. 

hope semuanya berjalan lancar aje la. mungkin cabaran kat SBP ni lain sikit dari sekolah harian. apa pun, saya harap situasi kerja saya kat sana selesa dengan rakan kerja yang baik-baik belaka. amin amin.

doakan saya oke uolsss.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

12 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^