Make Up : Pertunangan Tiey

Sunday, February 24, 2013

Assalamualaikum, hi semua,

sabtu dan ahad yang meletihkan. sabtu ke Matrik Gopeng untuk Bengkel Akhbar dalam Darjah bersama Berita Harian, dan hari ni ahad baru lepas inspection kat asrama. esok, Isnin dan Selasa duty warden, Rabu ada perjumpaan Kokurikulum, dan Khamis balik Melaka. serius saya menghitung hari da sekarang ni hehe.

well, ini make up job tahun lepas jugak. ada lagi 2 make up job tahun lepas tak share lagi hehe. ntah hapela lembab sangat mak nenek ni haisshh.

pengantin sangat lembut orangnya, Tiey. and i mean sangat lemah lembut, gelak pon sopan santun je hehe. ni 1st pengantin yang saya guna teknik gam kening. not so good bagi saya, tapi alhamdulillah naseb pengantin dan family beliau suka. lepas je make up, tak sempat makan sebab rushing nak ke latihan nasyid di masjid negeri. fuh!

so, here's the look!


  BEFORE

AFTER


Tiey request make up soft aje. so saya gunakan warna peace and cream jenis shimmer. blend sikit dengan black eye shadow untuk dapat efek smokey.




kalau ada yang nak book saya untuk make up, boleh email ke gardisareyou@yahoo.co.uk atau mesej je kat Facebook ya. nak tengok portfolio make up saya yang lain, bole tengok di Facebook Mia Adnan

oke da bai, wassalam~

You Might Also Like

1 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^