Parody If You Wanna Be My Lover

Saturday, September 25, 2010

Assalamualaikum..

saya baru balik dari rumah pengantin perempuan..meriah sangat..hehe...buka je pintu umah, dengar lagu 'if u wanna be my lover' dekat pc umah..adehh...dari semalam kelmarin balik-balik lagu ni aje yang adik saya bukak..ape lagi, dengan laju-laju saya berjalan pegi ke pc...kemain lagi eman (adik ke 6) dan ajim (adik ke 5) saya gelak..huhu..ntah hape-hape la budak-budak ni..saya jengah sekejap..hak hak hak..patot la pon..hehehe..

korang tengok la sendiri oke...enjoy!




hehhee...hahahaha..hohohoho.....yuyu, sila tengok ni oke...bole bikin hati senang balik tak??

ok da..

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

  1. wahhh!aku-kah yuyu ?thanxs u so much n muchhhhh mia....!!!mmg bg bikin hati wa senang gumbira..muahhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. yuyu dear : ye..kamu la yuyu...

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^