Lens

Saturday, September 04, 2010

Assalamualaikum..


hi smua..see, jumpe lagi kan..baru je bersedih duka dalam entri sebelum ni..takde maknenyee..ohhh yeahh..seyes saya sangat gumbira...hehee..umah da ade internet..tq sangat3 pada adik ke - 4 saya, syahir..hhoho..nampaknya, hari3 ku akan lebih bermakna sepanjang cuti 2 minggu ni..

but, saya ade tugas yang saya kire agak berat la sepanjang cuti ni..huhuh..ibu mintak saya ajar adik bongsu sebab naik cuti nanti da start UPSR..nama nya ijat..hehe..memang satu kapla dengan saya bdak ni..biasenye, kalu belaja same3, saya akan lock budak kecik tu dalam bilik saya..then akan kedengaranla jeritan saya marah budak malas belaja ni..tapi..lepas sejam, ijat akan kuar dengan muke bangga sambil dabik dada oke...(kire ilmu da penuh di dada la konon..muhahaha) i'll try my very bery best oke..haipp..

me'ah sekarang da masuk dalam mood raya tau..hakhakk..baru je lepas jahit manik pusingan pertama pada bju raya...hehehe..lepas ni ade pusingan kedua..sebab nak kasi nampak cam berat dan bersepah3 sikit manik kat baju tu..hohoho..

baikla..bukan tu yang me'ah nak cerite sebenarnya..semalam, mase dalam bas balik kuliah terakhir sebelum semester break..saya ade borak dengan eja (klik sini untuk kenal ye belog eja ) pasal contact lens..huwaaa...saya ade terfikir, oke ke tak if raya tahun ni saya nak pakai contact lens?hohohoho..(me'ah gatai)...ni sedang berkira-kira nak try pakai yang jenis alluring eyes..ala..yang jenis mata hitam besar tu..macam mata kucinggg...miaaauuuu..hhehh..ok tak korang rase..but i ade rase macam malu-malu kucing la pulak..alahaiii..ibu cakap tak comel, ibu cakap, me'ah seswai pakai yang kaler grey3 sikit..hehehe..tapi saya minat mata hitam besar tu..nak jugakkk...

contoh alluring eyes...besar kan bijik mata die..taraaa

hehhee...orang cakap, pakai lens ni bahaya...kalu jenis mata yang berair3 sikit..bole la pakai lame3..but yang jenis mata kering (bukan kontang oke)..nak tido kejap pon kene tanggal lens tu..contoh tido kejap ialah mcm tido dalam bas mase perjalanan dari KL ke Melaka..sebab lens tu bole terbenam masuk dalam bijik mata tu...haeeeeiiii...ngeri kan bile dengar gitu...huhu

antara alluring eyes lens yang berwarna warni...ewahh..meriah mak aii..

jadi sekarang tengah berkira-kira nak pakai or tak..nak tanye pendapat safwan arif dulu oke...hehehee..yeah..
itu je untuk pagi yang indah ini...
jumpe lgik oke..
(senang hati internet da ade...muhahaa )

tata uols..
sila jaga diri anda msing-msing oke...

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. mia.. tak yah pakai ar... lagi cantik.. heheheh

    ReplyDelete
  2. hehehe...yeke yan...adeh..bru brgiat nk try pakai ni..berkobar-kobar seyes ni..hehehe

    ReplyDelete
  3. @alinac lover

    ehhee..tu la..mmg tgh mncari skrg ni..ehehee

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^