My Cute Nephew 1

Wednesday, September 15, 2010

Assalamualaikum


huwa...bile da free bersenang lenang kat rumah ni, tangan rasa gatai saje nak update belog kan..upsss...hi semua..salam 6 Syawal uols..sila pastikan diri anda-anda sihat-sihat belaka oke..sebab raya kan sebulan..muhahaha...saya sekarang berada dalam keadaan rindu dendam yang amat sangat pada buah hati pengarang jantung saya, tak lain tak bukan Iman Nur Aisyyah cinta hati saya..baru kejap tadi ber'3G' dengan budak halus tu...hohoho..kemain comel lagi..tapi iman dok pandang je screen hp tu tanpa berbunyi sikit pon..mesti die berfikir..macamane mama mia die yang gemok gedempol ni bole masuk dalam hp yang kemetot kecik kemain..huhuh...takpe iman..nanti da besar sikit, mama ajar syg oke..sekarang belom bule lagi...sebab takot bile da masuk dalam hp, tak reti nak keluar balik..(hoh..ape kau merapu ni me'ah uii)

baeklah..pada hari yang indah bergemerlapan ni, saya nak tunjukkan banyak ekspresi wajah-wajah insan yang bisa membuatkan jantung saya yang layu bagai taugeh berjemur bertukar jadi bersinar-sinar macam matahari...ewaahh...betol-betol...pengalaman banyak mengajar saya menghargai insan-insan yang saya sayangi..hehehe..reaksi-reaksi ini lah yang selalu membuatkan saya terasa bagai nak menangis..ketawa terbahak-bahak (erk...camne ek ketawa terbahak-bahak tu..bahak..bahak..bahak..)..tersenyum, tersengih macam betik busuk, dan macam-macam lagi deria rasa yang dirangsang..tehee!

tak percaya, korang tengok la aksi berani mati budak musuk yang kecik molek halus bagai kuman ni..hohohoho...
























see...mesti da berdarah hidung korang kan..muhahaha..

oke-oke da...cukup la sampai sini je dulu..
tak bule tahan da nak lap hidung dengan tisu tandas..hohoho..

sekian dulu ye..
sila jaga diri anda masing-masing oke..

~wassalam~

You Might Also Like

1 Comments

  1. hahhaa...thanks ye..tp hidung brdarah di sini mksudnye..terpegun yg amat sgt..neway..tqvm!

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^