Malang 1

Monday, September 20, 2010

Assalamualaikum..


hoohoh..hi uols..sebenarnye..sekarang sepatutnya saya da dalam bas on da way ke Tg Malim..tapi..hasil dorongan dan sokongan ibu dan ayah..hakhakk..saya tak jadi balik sane..hohoho..dengan alasan, adik bongsu nak upsr..(bole ke macam tu??)..ok saya tipu..ala yang benarnya, tahap kemalasan saya da sampai takat 101 % da oke..huhu..sangat tidak sihat ye mokcik pokcik..

ni baru balik dari ofis kak long di menara TM MITC..huhu..sumpah lepas ni, saya tak pegi sana lagi..huhu..tak mahu da..betul lah kan..kita jalan memang kene pandang depan...'jangan pandang belakang'..hohoho..lagi satu, kene ingat ye semua, sekarang tuhan bayar cash je..takde hutang-hutang ni..

adoihh..tadi, masa nak balik dari ofis kak long, saya ada cakap kak long poyo lepas tu tepuk bahu die sekuat hati saya..hohohohohoh..pastu kak long balas cakap saya gumuk..kurang hasaamm betol..saya berkumat kamit dalam hati..

siap kau..mia curi baju ko yg lawa-lawa..hakhakk..curi tudung engko yang cantek-cantek bawak balik tg malim..muhahahaa..muhahah..miahahaha!

saya maen 'tata-tata' dengan kak long sambil jalan tak pandang depan..saya pandang kak long sambil senyum bangga dengan harapan plan tidak bermoral saya tu akan menjadi..rupenye, kat belakang saya ada sebijik kon durjana..ape lagik..jatuh tersembam la saya kat situ..depan ibu, ayah dan kak long yang nun jauh ada kat depan pintu menara TM tu..
haipp..makcik seorang tu tak payah cakap la kan...da terduduk-duduk da gelak besar ketawakan saya..siap maen tepuk-tepuk lantai pulak tu, memang tak bole belah kan..

memang sangat memalukan ye pokcik mokcik..saya punye malu sampai tak bole pandang tempat lain da..saya peluk ibu sambil pinjam bahu ibu untuk tutup muka..adoihhyaaiii...kesian kan...kepada sesiapa yang menjadi saksi kejadian tu, baek korang diam je..jangan berbunyi sikit pon..

cuba korang bayangkan..
(klik pic untuk tumbesaran maksima ye)





kepada kak long, mia minta maaf ye..tapi, duit inner tu tetap rm10 oke..hahahahahahaa..

ok da..bye uols..jumpe esok ye...kot..!

psstt: saya pon tak tahu ape kene mengena kepala lutut dengan entry kali ni.adoihyaii..

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. WAKAKAKAKKAKAKAKAKAKA!!!
    sengal ko makcik!!!
    tak boleh blah.. teringat mesti nak gelak sambil hantuk kepala kat dinding..

    lawak..lawak..HAHA

    ReplyDelete
  2. kak long : haipp...diam la...bikin malu je..adoiihh..hahahahhaa...but seyes..gila pig la..hakhakkk

    ReplyDelete
  3. hehehe...sweet je mia nie..!!~ siap ada lukisan tue..tk bley bla tol..sgt3 comel ok?!!

    ReplyDelete
  4. skool : hahahhaa...nk kasi nampak clear sket bayangan tu..hehehe

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^