Malang 2

Tuesday, September 28, 2010

Assalamualaikum


damn...hari ni memang sangat indah dan berwarna-warni buat saya oke..

baeklah..pertama sekali..hari ni saya buat pembentangan dalam class..slide da lama siap..tapi rasa macam panjang gile..maaf ye kawan-kawan..slide aku panjang sebab penuh dengan ayat goreng definisi ja..pembentangan selesai..saya berjoget tanda hati gumbira..

lepas pembentangan, lect buat kuiz pulak..saya da sedia mental dan fizikal..sama jugak dengan budak-budak kelas yang lain..sebab ada buku kat bawah meja lecturer da bagitau awal..so, saya dapat menjawab dengan jayanya..

lepas jam 12, kami kena bergerak ke kelas lain..disebabkan saya berjaya dalam kedua-dua tugasan tadi..jadi hati saya rasa bagai ditiup angin bayu..sepoi-sepoi bahasa..(hoh?)..so, saya berjalan tapi rasa macam menari-nari pulak kaki ni..seyes saya tipu..

tapi sebelum tu, saya ada borak dengan member sebelah saya..hasina namanya..dia tanya saya tentang jawapan kuiz, saya cakap banyak saya hentam je..(nampak tak saya tipu disitu)..tapi memang banyak yang saya hentam la..hohoho..sina cakap..tak baek tau gitu..saya da rasa lain macam da...

tapi, saya cube cover kegusaran saya..dalam kepayahan men'cover' tu, saya rasa macam tangga depan saya bergoyang-goyang..bergerak-gerak macam eskrim escalator..saya turun tangga dengan berhati-hati..betul ni..memang sangat berhati-hati saya pijak anak tangga tu.. tapi..memang hari ini hari yang sangat bertuah buat kawan-kawan saya ye...saya jatuh tangga..ye...betul tu..jatuh tangga di dewan kuliah..ya..tepat lagi..di depan budak-budak kelas yang memang mantopp la..ye...sangat betol...jatuh dengan gaya yang cukup marveles yang bisa membuatkan budak-budak kelas saya ketawa dengan gaya berjoget oke....sampai hati korang kan...jadi ape yang saya rasa sekarang..

saya rasa tak berguna..hilang muka ayu yang selama ini saya banggakan..(harammm)

saya rasa macam dunia ini gelap gulita...

so, ape lagi..saya berjalan keluar kelas dengan gaya perlahan..

dan terus memecut  laju bila da sampai kat pintu keluar..sambil pinjam bahu sina nak tutup muka 

cukup la sampai di sini..seyes saket weehh jatuh terduduk..siap terbaring bagai otromen lagi..adeshh..mia..mia..memangsengalbengalyangteramat!

ok da..

~wassalam~

You Might Also Like

18 Comments

  1. alohai!
    ciannye die
    hehe
    ops tegelak plak!
    T_______T

    ReplyDelete
  2. Fazlina :
    haha..gelak la yang..da puas kene berdas-das ketawa dr kawan3 tadi..haha

    ReplyDelete
  3. alololo...
    cian nye dia..
    sakit lagi ke kaki tu?..

    and lagi satu..
    amat sadis bile mmbe amik gambar..

    P/s:en.Basri..tolong delete yea.. :)

    ReplyDelete
  4. hehe...sweet je yee..siap ada cartoon agi tue wat karangan..!!hehe

    ReplyDelete
  5. lepas nie hati2 oke mkcik mia..!!

    ReplyDelete
  6. najwa dear :
    hahaha..kan3..naseb ada yg faham..hehe..kaki tak saket..muntut yg bisa..adehai...tq komen ek..

    skool :
    hahhaa..nk kasi lagi touchin syg..hehehe..baekk..seyes..saket..

    ReplyDelete
  7. ahahaha.opss!
    kamu mmg sengal mia
    do u rmenber mase skolah kamu jatuh tangga jugak?
    u still da same old mia dear.never changed~

    ReplyDelete
  8. raihani syg :
    uikkss..yeke yang??hahahhaa..see, sape kate pisang tak mungkin brbuah 2 kali..hahha..seyes aku sengal gile arini wehh

    ReplyDelete
  9. rajin ko bace entry lame2 eyh.. tenkiu2.. hahaha..

    ReplyDelete
  10. hamzah :
    haha..mane3 blog pon, sy akan tgk 1st entry dulu..but kamu punye mmg xleh blah..

    ReplyDelete
  11. mia aku memahami perasaan ko...sebab aku pernah gak..huhuhu

    ReplyDelete
  12. hawa :
    hahaha..aku egat ko trjatuh depan cikgu matmor kan?hahahaha

    ReplyDelete
  13. alamak mia...ada ek aku jatih depan dia? waaa...tak hengat ma

    ReplyDelete
  14. hawa :
    hehhe..ade la yang..masa tu kite maen kejar3..mase kat bngunan baru..pastu tibe bilik mesyuarat kot, cikgu kuar, pastu ntah mcmane, ko jatuh dpn dia..

    ReplyDelete
  15. huhu..mengapa kah ko ingat...hehe

    ReplyDelete
  16. hawa :
    hahahahhaa....seyes aku ingat awe...sbb aku rasa bsalah sgt ko tahu x?hahaha

    ReplyDelete
  17. nape nak rasa bersalah pulak...huhu

    ReplyDelete
  18. hawa :
    sbb time tu kan aku yg kjar ko..tak pasal3, terjatuh..gile tergamam aku..hehe

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^