What is Nuffnang

Tuesday, September 21, 2010


Assalamualaikum...


wow, quick update by mia..hakhakkhak..kaki saya sesemut pulak tiba-tiba..korang penah rasa kaki macam kebas-kebas tak?pastu rasa macam ada banyak gile semut jalan-jalan kat kaki kita..penah tak?pastu bile orang usik kaki tu, kita rasa macam nak lempang je lelaju kat orang tu sebab kaki kita rasa lain macam sangat-sangat..rasa macam...macam..apetah..susah nak cakap la..eh silap..susah nak bayangkan, kan?

baeklah, kak long ada bgtau saya suh pasang nuffnang kat belog ni..tapi saya tanya kak long balik, nuffnang tu menatang apekeh?
(seyes katak bawah tempurung kan?)

jadi, ada sape-sape yang bule explain kat saya tentang nuffnang ni..banyak belog saya lewati, banyak juga yang ada nuffnang di belog mereka, banyak juga yang cakap tentang dapat bayaran...ohh myy..seyes tak faham..

silalah bantu saya oke..

email me
gardisareyou@yahoo.co.uk

oke da..

~wassalam~

You Might Also Like

11 Comments

  1. add saje facebook gua.. nnt gua citer apa gua phm.. ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. pkcik, saya da add da fb kamu..

    ReplyDelete
  3. mia.. pergi ke kat mane2 belog yang ada ads nuff tu ko klik je.. then ko daftar laa.. lepas tuh masukkan ads dalam belog.. senang je..

    nak pun google. tutorial letak iklan muffnang.. mesti ada punye..

    ReplyDelete
  4. mia waktu mula2 aku blogging aku pun tahu apa nuffnang ni...cuba masuk laman web nuffnang ni.nuffnang.com.my..Nuffnang is a blog advertising community. macam iklan yang kuar kat blog kita selain membantu mempromosikan iklan..kita akan dpat duit jugak..dan banyak program bersama nuffnang ni macam Youth, Majlis Buka Puasa, Project Alpha..macam2 lah..aku pun baru nak berjinak2..

    Selain tu, kite boleh tau percentage orang view blog kite, entri yang ramai cari, macam2 lah...heheh

    ReplyDelete
  5. cik mia blh ke buat tutorial cam ner utk buat divider mcm kt sblh kanan tu???

    ReplyDelete
  6. kak long :
    da pegi da..tp xtahu cmne nak sumbat dlm belog ni..huhu, nnti ko ade kt sebelah mia, bule la ajar ek..hehe

    hawa :
    tu la..ade baca entry ko yang pasal keyword ape tah..macam best je..

    ayanuts :
    hehe..yang tu saya buat cam biasa, edit html..pastu kalu nak ubah saiz die,saya ubah kat format html tu..ade tulis width dan height..ubah kat situ ikot saiz yang kita suke..hehhee

    ReplyDelete
  7. heheh...nanti masuk je laman web nuff tu...garenti tak menyesal..mmg best..

    ReplyDelete
  8. yang..da masuk da..tp xtahu la betol ke tak cara aku pasang tu..hahhaaa

    ReplyDelete
  9. perlahan-lahan buat...ok lah tu..aku dulu pun berposak gak..huhu

    ReplyDelete
  10. ayanuts dear :
    hehe..sama-sama

    hawa dear :
    tu la..amek masa kan...hehhee

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^