Rahsia Kelahiran Bulan Mac

Saturday, September 25, 2010

Assalamualaikum..

saya nak bagitahu, nama saya nor jamiah adnan


berdasarkan nama saya, saya seorang yang :

N : ..pemberi ciuman yang bagus juga
O : ..mempunyai personaliti yang bagus
R : ..seorang yang lucu
J : ..seorang yang agak seksual
A : ..seorang yang gila-gila
M : ..membuat pacaran lebih menarik
I : ..manis dan romantis
A : ..seorang yang gila-gila
H : ..setia kepada yang satu

saya juga nak bagitahu, saya lahir bulan mac



berdasarkan bulan kelahiran saya, saya adalah seorang yang :

- berpesonaliti yg menarik dan menawan,
- mudah didampingi,
- sangat pemalu dan pemendam rasa,
- sangat baik secara semula jadi,
- jujur pemurah dan mudah simpati,
- sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran, 
- suka pada kedamaian,  
- sangat peka kepada orang lain, 
- sesuai dgn kerjaya yg memberi khidmat kepada org lain,
- tidak cepat marah dan sangat amanah, 
- tahu balas budi dan tahu kenang budi, 
- pemerhatian dan penilaian yg sangat tajam
- kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal, 
- suka berangan-angan, 
- suka melancong, 
- sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi, 
- kelam kabut dalam memilih pasangan,
- suka dengan hiasan rumah tangga, 
- punya bakat seni dalam bidang muzik, 
- kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik, 
- jgn terlalu moody.


 saya tatau pendapat-pendapat ni betol ke tak, yang saya tahu, 80 peratus dari ramalan-ramalan di atas adalah tepat..senang cerita, sesiapa yang kenal saya, tahu siapa saya dan bagaimana saya..jadi, nilailah diri saya bila korang da kenal saya oke..

~mari berkenalan~

 oke da

wassalam

psstt : saya tulis entry ni sebab dapat mesej di fb yang berbunyik..
'jommmmmmmmm berkenalan'...jomjom..

You Might Also Like

0 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^