Salam Aidilfitri

Friday, September 03, 2010


Assalamualaikum


hi uolss...sihat smuanya...even cam terlalu awal nak wish korg..tapi esok takot tak sempat..coz saya ade clas pagi, then balik clas jam 11, nak siap3 berangkat pulang ke Melaka..hohoh...bestnye cuti beraya...but yang sedeynye, tak sure lagi dapat update belog or tak spanjang cuti nanti..(me'ah cuti 2 mngu oke..syiookkknye raya)..sebab umah takde tenet...kalu kak long bawak balik berukband, bole la saya tumpang sekaki tangan..hehhehe..

well uols...

wish u A very bery wonderful Eid Mubarak ye..
semoga kedatangan syawal kali ni, membawa seribu kegemilangan dan keharmonian dalam kehidupan kita semua..di sini jugak, saya...Nor Jamiah Bt Adnan, ingin sekali memohon maaf atas segala kesilapan dan kekilafan yang secara sengaja atau tidak sengaja saya lakukan terhadap anda smua...

created by mia using Macromedia Fireworks Mx 2004 + Photoscape


okes semua..saya da siap kemas barang...1 beg sandang, 1 beg baju dan 1 handbag, oke ke tak oke ek??but...ade 1 masalah yang membuatkan saya tak buleh tido sampai sekarang..huhuh..tiket bas belom beli lagi..(erkkk..)..hagak3 la kan, ade tak tiket untuk ke melaka esok?ohh my..janganla sy terpaksa menyusahkan sape2 nak kene mengangkot saya dari Tg malim ke Melaka...takpe3...ade la kot tu...kan..kan3..(saje menyedapkan jiwa raga sendiri..hoho)

oh yehh..lupe nak kasi tahu..hehee...saya baru je selesai men'settle'kan urusan praktikum untuk semester depan..(uhuk3..camnela rupe cik me'ah mengajar esok ek..)..insyaALLAH..saya akan menjalankan sesi latihan mengajar (praktikum oke!) di SMK Bukit Sentosa, Rawang, Selangor Darul Ehsan pada 31 Januari 2011 hingga 13 Mei 2011..pagi3 tadi da call tuan Pengetua iaitu Tuan Haji Abdul Karim..beliau mengalu-alukan kedatangan kami untuk mengajar di sana..(kecut perot pulakk daa..adehh)...

hehhe..but yang saya agak teruja dan lega tersangat3 ialah..jeng..jeng...saya masih terasa dekat dengan safwan arif..hhohhoh..Rawang..Shah Alam..taklah jauh sangat kan..hohoh..(see..pandaikan pilih tempat..mula3 nak amek Shah Alam, tapi takde kawan nak join...rawang pon mantopp jugak oraitt!!)..harap tersangat segala urusan dapat selesai dengan segera...senarai perkara yang perlu selesai segera ialah:


1. Rumah Sewa (top list oke!!)
2. tahu lokasi sekolah
3. kenal sikit latar belakang sekolah..pengetua, guru-guru..
4. kenal bayak sket tentang guru-guru bahasa Melayu dan guru pengajian am (if ade tngkatan 6)
5. jalan ke bandar or pekan berdekatan
6. senarai buku nak kene bawak..
7. senarai barang nak kene packing..
8. jaga kesihatan diri....muhahahhhaah


oke da..itu je nak membebel pagi3 ni...hhuhu..seyes tak bule tido..adoihhlaa haii...tata semua..jumpe lagi oke..sementara itu, seperti biasa...
sila jaga diri anda masing-masing oke..

adios amigoss bebeh!


~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. salam aidilfitri mia..hehe..nanti patik bwk syg jalan2 g sek tue ok?care u

    ReplyDelete
  2. yeahh..tq syg...baek..nnti g dgn kamu ek..

    ReplyDelete
  3. whoa... dua-dua dah ade blog ke..?
    alahai..
    mia kena rajin jalan-jalan kat belog orang then tinggalkan jejak..dan being follower.. baru ramai friends tru blog..selamat mencuba k..

    psstt insyaAllah kalong bawa berukband tapi sejam rm2 ^^ bisnes! bisnes!

    ReplyDelete
  4. hehehe..hohoho...iye ek kak long..ok3..nnti mia try ek..buikss..xyah berokband..umah da ade tenet daaa..hohoho

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^