Tahniah girlfriend

Thursday, September 23, 2010

Assalamualaikum..

seyes, saya rasa tak sabar-sabar nak buat entry ni.hehee..entry kali ni khas untuk sahabat yang sangat saya sayangi dan cintai..hehhe...kenal dia lame da...sangat lamaa..almost 7 tahun kot...tapi rapat sangat masa saya tingkatan 6..yaa...sangat-sangat rapat..

masa tengah makan tadi, dapat mesej dari dia..

yang..aku da dapat gaji..bestnye..4 ribu wo!tak penah seumur hidup aku dapat 4 ribu hasil diri sendiri..
hehe =)

hhehee..tahniah dear...saya tahu yang dia sangat-sangat happy..sebab makcik ni, akan share dengan saya kalu dia rasa happy sangat..tapi kalu dia sedey or ada masalah..haraamm..diam je..geram jugak kadang-kadang oke..
-nora, ko kene take note ni tau (t_t) hohohoho-

saya tanya dia, siapa je yang tahu..

haha..family da call..tunang pon da..ko pon da gak..senang ati..hehhee

hhehe...tiba-tiba mulut gatai jari mengenyam nak tanye die, kawan-kawan sape yang 1st tahu..

and da answer i get is..

ko le.hahah

hehhe..rasa nak lompat-lompat je..seyes terharu aku yang uii...hahha..thanks nora..
haha..terharu sangat sampai tak tahu nak taip ape lagik..seyes kan?


yang, even me'ah banyak susahkan kau..tapi kau sentiasa sokong aku dalam segala hal pon..tahniah nora..harap kau sentiasa sehat dan murah rezeki tau..harap persahabatan kite ni sampai bile-bile..even bila masing-masing da kawen (^^,)  
(eh, pehal aku emo semacam ni mokcik?hakhakk) 
tapi aku sangat happy bile dapat mesej ni :

 nanti aku belanja ko eh..

hohoho..hhahahhaa.. 
(angkat kening sikit!)


aku sayang ko nora...sampai bila-bila...even selepas nyawa hilang dari badan, ko tetap dalam doa aku..

love u friend..

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. ye pokcikk..kamu yg 1st komen..hehehe..tq ye

    ReplyDelete
  2. pesan kat cik nora jgn lupe blanje patik jugak..!!hhehe

    ReplyDelete
  3. skool syg:
    haipp, seyes ke ni??hhahaha

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^