Make Up : Majlis Pertunangan Zaleha & Hairul Nizam

Friday, March 02, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

fiuuu sabar ajelah ye, mak nenek ni kemain berjanji tapi haram penipu besar, huhu. next week ada ujian, itu yang mencecet-cecet buat soalan Sejarah untuk form 2, ha hamek kaw. semoga budak-budak ni dapat jawab dengan baik dan cemerlang sekali, amin amin.

oh yeah. berita baek oke. lagi 2 minggu cuti sekolah hunga hungaah! bole qada' semuanya, tido tido tido. ngok ngek mak nenek ni da takde keje lain. oh itu tak mungkin, 10 Mac nanti ada job untuk make up nikah. alhamdulillah rezeki Tuhan bagi bhahaha.

oke enaf. hari ni nak share tentang majlis tunang ahad lepas oke. Tahniah untuk Zaleha dan Hairul, bulan 5 nanti majlis nikah pulak yep ehem ehem.




Ini antara hantaran yang saya da and my mom gubah untuk majlis tunang yang lepas oke.


oyeass, itu adalah bakul jaring-jaring kaler merah yang biasa orang buat bungkus hamper tu. tapi tapi tapi, lepas balut dengan span nipis, balut sekali lagi dengan kain satin, tampal kain lace putih and a bit pearl, hiaskan dengan bunga dan reben, hasilnya, cekkidaud man.

~bunga rampai~

~tuala pink~

~cekelat~

~sirih junjung~

~kek~

~buah-buahan~

~gegula~

....

ni pulak, mangsa saya pada hari kejadian *kemain lagik*

~BEFORE~

~AFTER~


tahniah makcik, kehkehkeh.

....

sepupu sepapat yang AWEsome gile!!!

and opkos, buah hati pengarang limpa serta jantung hatiku

kalau ada yang sudi nak saya make up untuk sebarang event, email me oke dear at gardisareyou@yahoo.co.uk and nak tengok portfolio saya di Mia Adnan

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

1 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^