Review : Maycheer Pressed Powder for shading

Monday, March 19, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

kali ni nak share review tentang Maycheer pressed powder yang da hampir sebulan saya guna sama juga macam Mac 40 color pallete ni tau. eh sekarang ni saya rasa macam lagi gian dan kemaruk untuk tambah koleksi make up stuff saya. haisshhh tolong someone kasi azan kat telinga mak nenek ni bole? grrRrr!!


Pro

Maycheer ni kira one of the famous brand yang banyak MUA guna. banyak jugak review yang saya baca tentang produk dari brand ni. sebelum ni saya hanya pakai eyeshadow warna brown untuk buat shading hidung dan pipi tau. but macam tak best makanya bila nampak benda ni terus rasa nak try.

yes texture memang lembut sangat macam compact powder, so smooth tau. easy blending, i mean super easy blending oke. nampak sangat sempurna bila da blend tau. takde la nampak fake sangat shading yang kita buat hoho. harga pun bole tahan RM 15 kot lupa pulak.

Kontra

setakat ni, saya tak hadapi sebarang masalah bila guna Maycheer pressed powder sebab hanya guna untuk buat shading aje hehe.

Repurchase?

Yes

....

macam biasa, kalau ada pendapat tentang mana-mana produk yang AWEsome gile, silakan share kat sini oke dear. saya beli item ini di Naturactor Product (Cosmetic) my fav online shop oke like seriusly favourite gile.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

0 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^