Jom pegi pantai!! (entry penuh gambar)

Friday, March 30, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

Weekend yang lepas memang tersangatlah AWEsome. Safwan datang Melaka dan sempat join family saya picnic kat pantai Kuala Linggi yeah. Lama sangat tak jumpa, makanya masa 3 hari memang pack gile dengan aktiviti bergumbira saya, Safwan dan adik-adik saya, syahir, ajim, aiman dan ijat.

lama sangat pokcik tu tak ke Melaka, bila datang hamek kau, adik-adik saya xpecialy si ijat memang berkepit aje dengan dia, mandi laut pon berdua aje mencikk ai tau akehkehkeh. nak lagi best, sempat lagi BBQ kat tepi pantai oke, osem tak osem! haha.

sebelum tu, pegi karok sampai kan pokcik tu melopong tengok adik-adik saya melalak lagu madah berhelah tak ingat dunia ai tell yu! lepas tu makan kefci berjemaah kat rumah sambil tengok muvie. tak cukup lagi, pergi pulak downtown kat Dataran Pahlawan even da lewat but still puas hati. yeahhh!!

sila tengok ijat dan safwan, sentiasa berkepit.

nampak iman tengah bersusah payah nak buat 'peace'

see, menyampahh ai!

dari jauh : Safwan, aiman, syahir, ijat dan mak nenek Iman

diorang tak pandang saya sebelah mata pun, ciss!!

takde maknenyeee!!!

ready nak buat kuah kicap untuk ikan bakar

hahha, sebijik mak nenek kan saya?

ikan jaket dan pari berempah, ohseMMM!!

sumpah tak bestt kalau si kecit ni takde

....

ehem, saya jarang bercerita pasal Safwan ek hehe. malu sebenarnya dan saya tahu Safwan tak penah miss baca blog ni. tq dear. saya bersyukur sangat adik-adik saya rapat dengan Safwan even pokcik tu jarang datang Melaka. yepp, kami memang jarang sangat jumpa sebab masing-masing jauh. Safwan di Shah Alam dan saya di mengajar di Melaka. but syukur, kami selalu borak melalui call dan sms.


doakan kami selamat ke jinjang pelamin ye. aha!

oke da bai,

~wassalam~


You Might Also Like

2 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^