Make Up : Majlis Pertunangan Hani

Sunday, October 06, 2013

Assalamualaikum..

hi semua, lama tak demam, harini badan panas dan kepala pusing 360 darjah setiap saat. entry ni pun da sedia ada dalam draft box, jadi klik 'publish' je and taraaa, lagi entry pasal 2  Jun punya make up job haha.

job kali ni dapat dari customer terdahulu yang suggest kat kawan-kawan hehe. Alhamdulilah, rezeki lagi kan. Siti Rohani, atau saya panggil Hani comel aje orangnye, and kurus jugak grr. Jeles tengok orang lain kurus, kita ni macam belon, kejap kurus kejap gemok balik hasihhh..one more thing, saya baru tahu yang Gulatis ada jual dress da siap gak and totally cantik gile uols. kebetulan Hani kerja kat Gulatis, so dapatlah special price kan, ohh jeles lagi.

so here's the picture ya
 BEFORE


 AFTER







ehem, me and Hani yang comel.

alhamdulillah, Hani and family suka dengan make up ni. siap dapat goodies bag lagi uols hehe. Alhamdulillah, almost 2 years berkecimpung dalam dunia make up ni, in sha ALLAH, 13 Oktober ni, saya daftar make up kelas yang pertama seumur hidup haha. doakan ya!

as usual, for those yang nak book saya untuk make up, bole email ke gardisareyou@yahoo.co.uk ya. or boleh PM atau nak tengok portfolio make up saya yang lain di Facebook Mia Adnan.

oke da bai, wassalam~ 

You Might Also Like

0 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^