Assalamualaikum..
ehem..selamat petang semua..
rumah sunyi je sekarang..yela, kakak-kakak semua da balik rumah masing-masing..hehee..Iman tiada lagi di sisi..
ok sudah..kali ni nak share award dengan uols semua..special thank you untuk si cantik manis hanysApeK ya..ehkehkee..tq darl~
macam biasa, ade task yang perlu di'settle'kan..*abes jahanam bm*aigooo
1] Ucapan Anda ?
hehee..tq sangat kat hanys utk award ni..best follower ke saya ni dear..really thank you tau..
2] Berikan 4 ciri gurl/boy idaman untuk dijadikan wife/husband
huwaa..menarik ni..ehee..apa ya..same macam wanita laen jugak kot..saya perlukan suami yang menerima baek buruk saya dan keluarga, tahu tanggungjawab tak kira pada agama atau keluarga, bole menjaga maruah saya sebagai isteri dan paling penting selesa dan senang bercerita apa saje dengan saya..
3] Berikan satu tips untuk kekalkan relationship korang dengan partner korang.
hehee..hamboi, hamboi..ok baeklah, saya share sikit ya..apa yang penting, keselesaan..maksudnye, korang selesa menjadi diri sendiri depan pasangan, selesa bercerita apa saja, selesa berborak..bole ke?hehehhee
4] Pernah anda jumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta?
penah jugak. tapi setakat ni, saya tak amalkan ape-ape doa khusus untuk jodoh saya..cume, doa lepas solat tu biasalah kan..
5] Letakkan 10 link pilihan anda dan tell them they have won this award
oke baeklah..saya nak kasi award ni pada:
anisa hang tuah
alia shahira
caera
nusha
tia
mia jamaluddin
mira twinkle
dato naz
en kembatolo
solehah
oke done..hehehe..
mood kembali ke sekolah mula bergemerlapan kat umah ni..kahkehkee..
ape kate akhiri cuti semester kat sini..
ok da bai..
~wassalam~

rumah sunyi je sekarang..yela, kakak-kakak semua da balik rumah masing-masing..hehee..Iman tiada lagi di sisi..
ok sudah..kali ni nak share award dengan uols semua..special thank you untuk si cantik manis hanysApeK ya..ehkehkee..tq darl~
macam biasa, ade task yang perlu di'settle'kan..*abes jahanam bm*aigooo
1] Ucapan Anda ?
hehee..tq sangat kat hanys utk award ni..best follower ke saya ni dear..really thank you tau..
2] Berikan 4 ciri gurl/boy idaman untuk dijadikan wife/husband
huwaa..menarik ni..ehee..apa ya..same macam wanita laen jugak kot..saya perlukan suami yang menerima baek buruk saya dan keluarga, tahu tanggungjawab tak kira pada agama atau keluarga, bole menjaga maruah saya sebagai isteri dan paling penting selesa dan senang bercerita apa saje dengan saya..
3] Berikan satu tips untuk kekalkan relationship korang dengan partner korang.
hehee..hamboi, hamboi..ok baeklah, saya share sikit ya..apa yang penting, keselesaan..maksudnye, korang selesa menjadi diri sendiri depan pasangan, selesa bercerita apa saja, selesa berborak..bole ke?hehehhee
4] Pernah anda jumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta?
penah jugak. tapi setakat ni, saya tak amalkan ape-ape doa khusus untuk jodoh saya..cume, doa lepas solat tu biasalah kan..
5] Letakkan 10 link pilihan anda dan tell them they have won this award
oke baeklah..saya nak kasi award ni pada:
anisa hang tuah
alia shahira
caera
nusha
tia
mia jamaluddin
mira twinkle
dato naz
en kembatolo
solehah
oke done..hehehe..
mood kembali ke sekolah mula bergemerlapan kat umah ni..kahkehkee..
ape kate akhiri cuti semester kat sini..
ok da bai..
~wassalam~






