Done Degree

Friday, May 20, 2011

Assalamualaikum..

selamat petang semua..

akhirnya, hari yang ditunggu-tunggu tiba..hari ini, Jumaat, 20 Mac 2011..hari terakhir praktikum..hari terakhir saya belajar..hari terakhir bergelar seorang pelajar jurusan pendidikan di Universiti Pendidikan Sultan Idris..ape rasanya me'ah?? tak tahu..hati jadi tepu sebab teruja dan sedih..teruja sebab tamat penantian, sedih sebab akan tinggalkan sekolah..dan kawan-kawan seperjuangan..aduhaii..

eleh..poyo gile kau me'ah..orang laen abes belaja jugak, takde heboh bagai gile macam engko..kehekeh.. alahaii..saya ni hati tisu sikit..dalam sedih dan teruja ni, saya happy jugak, sebab akan balik Melaka..oyeaaa..akan bercuti panjang..dan akan menambahkan berat badan..AHA! chOiiii..dan akan berkesempatan untuk update belog sesuka hati saya lepas ni..muhahhaa..

dan dalam sedih, teruja dan gumbira ni, saya juga ada rase gerun, ngeri, seram dan cuak untuk tunggu keputusan tempat posting nanti..OMG! takpelah, saya harapkan yang baek-baek saje la eak..see, hujan mulai turun, sama juga dengan hati saya yang bagai empangan retak seribu dan hampir pecah ni..Safwan awal-awal lagi da pesan, kawal air mata..jangan menanges..hahhahaa..tau saje kamu kan, dear..

hari ni update versi laen, esok lusa, sape tahu kan..kot versi laen pulakk..hhahaa..

oke da bai uols..

~Wassalam~

You Might Also Like

9 Comments

  1. selamat pulang makcik!! ibu paling tak sabar tunggu ko balik.. banyak keje nak kena buat siap laa ko!! kena kemas rumah basuh baju.. huhuu.. yg paling penting meneman ibu bergosip HAHA~

    mia asal tak jenguk belog kalong.. klong jenguk sambil kelik nuff ko tau.. cepat balas sekarang!

    ReplyDelete
  2. puh33333...ko dapat posting kelantan..

    ReplyDelete
  3. perghh.. da abis balaja. kalaulah gua pon dah abes.. mungkin kita boleh... hahahha

    ReplyDelete
  4. amboi comeinya mak nenek tu....gigi ada tak? mesti rongak kan? hehe...ni makcik zana nak cubit pipi skit!!

    ReplyDelete
  5. @Atiqah Adnan

    hahahaa..tau da..tenaga btol3 dikerah ni tau..hehehe

    ReplyDelete
  6. @JIJI YU

    caittt..jauhhnyee..puhpuhpuhhh..mintak jauhkan..hekehkeheke

    ReplyDelete
  7. @kembatolo™

    hahaa..kamu lagi bape lame blaja en kemba?

    ReplyDelete
  8. @~~zAnAfAhMi~~

    gigi ada 2 ketul je makcik..ehekhekheke

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^