Hari Guru pertama..

Wednesday, May 18, 2011

Assalamualaikum..

Hi semua..

Lame tak update..banyak benda nak kena buat before Jumaat ni..huhu..minggu terakhir kat sekolah, rasa sayu sangat-sangat..aduhai..

16 Mei lepas, semua tahu kan..hari guru..oh yeahh..pengalaman hari guru pertama saya..memang terbaeklah..pertama kali menangis kat sekolah ni..alahaii..bikin malu je la me’ah oii..bukan ape..terharu yang teramat bila murid yang saya kira paling selalu bikin wa panas, Amir Hilmi namanya, datang kat meja, dengan muka yang memang buat hati saya sedih sangat-sangat, hulur hadiah dan cakap..SELAMAT HARI GURU, cikgu..tima kasih cikgu ajar saya ea..serta-merta air mata mengalir..tak hagak-hagak okeyy..satu, sebab memang tak sangka sangat-sangat..dua, sebab mimik muka Amir buat hati saya tersentuh..

Memang terlalu berharga sangat pengalaman macam ni..Jumaat ni hari terakhir kat sekolah, saya perlu kuatkan hati jangan menangis depan budak-budak..kau nampak tak betapa poyonye.. kahkahkah..

So far, sambutan hari guru kat sekolah memang awesome sangat..saya masuk pertandingan maen congkak..tapi kalah..khakahkahakhakah..ada banyak lagi games, maen batu seremban, boling kelapa, maen bola sepak dengan kain pelekat, murid vs guru okey..and banyak lagi la..sama banyak dengan hadiah yang saya dapat..ahhahaa.. memang terharu bila dapat Roses dari murid ek..seorang murid India juga buat hati saya tersentuh sangat-sangat..Sarmila namanya..nampak sepi masa dalam kelas tapi sangat menghargai saya..thanks dear..

Meh bercakap dengan gambar pulak ya..

Perarakan cikgu cikgi masuk ke dewan..


antara persembahan pelajar dan cikgi praktikum..hohoho..mane saya??


antara hadiah yang saya dapat..3 roses tu memang terbaek la..

Ini memang pengalaman yang tak terkata indahnya dalam hidup..saya seriously tak tahu nak describe macamane perasaannya..sangat indah la..oke da stop..karang korang meluat pulak..poyo la engko me’ah..caiittt..

Oke da bai..jaga diri uols..

~wassalam~




You Might Also Like

5 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^