Nuffnang Premiere Screening of Priest - THANKS NUFFNANG!!!

Saturday, May 07, 2011

Assalamualaikum..

hi uols..

harini ade sekolah ganti..makanya dengan gigihnya bangkit awal pagi hari sabtu yang indah ini..muka yang macam cipan hidup harini, toksah cerita oraitt..

namun begitu *acehh..cara beb..grr* betapa gumbiranya hati saya bila bukak email pagi tadi..taraaa..thanks lagi sekali Nuffnang sebab kasi tiket free lagi..oh yeahhh...tima kaseh banyak-banyak..



jadi, sape yang dapat tiket muvie ni, mari jumpa beramai-ramai di GSC MidValley, hari Selasa ini jam 9 malam oke??

ramai yang tanya kenapa saya sokmo dapat tiket free dari Nuffnang ni..erk..macamane nak cakap ek..mungkin rezeki kot..hehe..saya bertuah untuk dapat tiket free, tapi tidak pada BE earning atau sebagainya..huhu..seriusly, sejak ber'suami' dengan En Nuffnang pertengahan tahun lepas, saya tak pernah lagi dapat BE atau ME dari Nuffnang..haa, yang tu korang tak nak tanya pulak kenapa ek?wakakapp..

but still thanks a lot pada Nuffnang untuk hadiah 2 muvie ini, ini, ini, dan ini..kadang-kadang rezeki kita kat sini, rezeki orang kat situ, kan..sape tahu..tapi kan..ehem..saya masih berharap nak merasa BE dari Nuffnang okey..AHAA!!

baru-baru ini saya ade jugak terbaca entry kawan-kawan blogger yang berkongsi tentang satu lagi advertisement blog..ada terdetik juga nak mencuba yang laen..tapi saya melihat Nuffnang dari segi yang berbeza sikit..bukan setakat earning saje semata-mata..memang diakui, earning Nuffnang kemain payahlah nak naek, berkurun menunggu, dok diam gitew aje..grrr...*tapi naek la jugak even slow gilewww* tapi, kalau tengok dari segi laen, Nuffnang banyak buat event untuk blogger, bagi free tiket pada blogger..dan kadang-kadang hadiah besar macam camera atau blackberry.. hohohoho..bertuahlah haii pada yang dapat tu..ehem..*muka jeles kasi tumbok laju-laju*





saya tak tahu syarikat pengiklanan laen tu macamane ya..cume, saya bercakap pendapat saya tentang Nuffnang okeyy..mungkin korang ada pendapat yang berbeza dari saya ni..wehh, ai buat entry ni, Nuffnang tak upah ape-ape okey..saje nak share pendapat, bole???

jadi, silakan menjaga diri korang baek-baek tau *erk, ape kene mengena dengan entry ni me'ah oiii* oke da bai..

~wassalam~



You Might Also Like

5 Comments

  1. ala
    bestnye dpt tgok wyg pree..
    huhuuu

    ReplyDelete
  2. aku haritu nak join tapi bila tgk time dan tempat tak sesuai...sebab malam..waaaa...pergi tgk sendiri la

    ReplyDelete
  3. mia ni memang untung ye dapat tiket2 free je kan..

    ReplyDelete
  4. jelesnnyer!
    nuffnang xpenah manje kan hana sebegini
    hahaha

    ReplyDelete
  5. jelesnnyer!
    nuffnang xpenah manje kan hana sebegini
    hahaha

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^