Kemalangan tapi masih panjang umur..

Monday, February 21, 2011

Assalamualaikum..

selamat petang uolss..

huwaa...berhabuk, bersawang lelabah, sarang klakatu semua ada kat blog ni..huhu..ape kabar semua..aduhaii..banyak gile da ketinggalan ni..ada ape-ape yang hot kat sini yang saya tak tahu ke ek?hohoho..

well, saya nak tanye ni..sape tahu pasal gathering blogger kat Melaka tu?ke saya da terlepas??uhuhu..da meroyan da ni..sape tahu, silalah share pada saya yang macam katak bawah tempurung ni *nampak tak peribahasa kat situ??grrr* baeklah..saya kat sekolah ni..hari ni senin, takde kelas..but banyak relief..huhu..takpelah..sambil-sambil kan..

minggu lepas, 1st time dalam hidup saya, xcident kat tengah highway..huhu..naseb masih panjang umur..cume, lutut je rabak sikit..mane taknye..tergolek 3, 4 kali kat tengah jalan..padan muke haku kan..kahkahkahh..kurangla duit hantaran nanti.. alalalaaa..ok fine, tak moh cite banyak pasal tu..even jalan agaks tempang sekarang ni..huhu..but dun wory,saya masih sihat lagi tau..tapi macam pelik, start saya xcident, berturut-turut kejadian xcident jadi kat kawasan bukit sentosa ni..yang paling teruk, kat selekoh ke rumah saya, penunggangnye mati..alahai..korang silalah jaga diri masing-masing yaa...

eh, sape tahu pasal gathering tu, kongsi dengan saya okeee??hehehee, baek..nak jalan-jalan kejap..

oke da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

13 Comments

  1. MIA KO ACCIDENT? ASAL KALONG TAK TAHU.KO BAWA KERETA KE APE?

    ReplyDelete
  2. dear.. get well soon,,
    taktau la pasai gath tu..

    Jemput ke:ALL IN ONE

    aa.. header baru dipasang..

    ReplyDelete
  3. naseb baik x apa apa, next time careful taw dear! :D

    ReplyDelete
  4. wohohoh..cikgu2..pekabo..lame tak tengok batang idong..

    ReplyDelete
  5. lenkali baik2 wei!!!!! get well soon.....

    ReplyDelete
  6. fuh. ngeri. hati hati oke sayam ;)

    ReplyDelete
  7. dear,
    coming from ben blog.
    ur blog header kena review beb.
    congrats!

    ReplyDelete
  8. gathering tuh dh lepas la cik kak oi.hehe....tuh tgk intanurulfateha punya blog..dia dh update pasal gathering tuh

    ReplyDelete
  9. dahsyat betu;;..harap2 dak ok sikit kaki tue la...singgah dari blog en BA...dtg follow sekali

    ReplyDelete
  10. DEAR.. CONGRATS JADI HEADER PILIHAN BEN.. TUAH ESKREM TU..
    Jemput ke:ALL IN ONE

    ReplyDelete
  11. get well soon mia...=)

    take care yanggggg..

    ReplyDelete
  12. Nasib baik awak slmt ye mia. lain kali lbh hati2 ye dik..:)

    ReplyDelete
  13. kesiannya..
    Alhamdulillah la umur masih pnjg..
    syukur byk2.. =)

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^