Seliaan Pertama

Friday, February 25, 2011

Assalamualaikum..

salam jumaat semua..

nak kena update cepat-cepat ni, pasal jam 4 ade relief class *memang nak kena lempang kan..grr*

selasa lepas, saya di'observe' kali pertama oleh pensyarah..satu komen yang memang tak bole belah ialah.."kamu banyak guna perkataan 'ea' dalam percakapan ya"..APEKEHH..ya betol..ayat yang da dikenal pasti jadi mangsa ialah..

1. kamu jangan lupa kerja rumah eaaaa...
2. tolong senyap eaaa...
3. tak faham, sila tanya eaaa..

baek, mulai sekarang, saya kena ubah sikit gaya bercakap..eh lupe, ehem..lecturer jugak cakap, saya garang..auuwwww..kahkahkahkahh...

oke itu je..huhu..rindu la nak update laju-laju..aduhaii..takpe-takpe..11 minggu je lagi (t__0)

take care uolss..

~wassalam~

You Might Also Like

11 Comments

  1. hai mia...dah lame tak dgr kaba mia..
    mia cikgu yg garang ke
    heee
    mesti student respect gilee kat mia
    :)

    ReplyDelete
  2. muahahha...banyak ea..aku die cakap kamu cakap macam gaye mat rempit..tapi takpe bebudak suke..walupon saye tak suke

    ReplyDelete
  3. cegu ni lembut+manja sgt eaaaa..

    hiks ;p

    ReplyDelete
  4. haha..saya dlu slalu kna tgur kt pensyarah sbab slalu kata 'aaaaaaaaaaaaaaa'.. skg ni nsib baik dah ok ckit..

    ReplyDelete
  5. baiasalah pratikal kan...kena pantau pensyarah...

    saya ni tiap2 tahun kena observe ..walaupun dah lama jadi cikgu...

    yg kelakarnya saya pun diarahkan observe cikgu2 baru jugak...

    ReplyDelete
  6. mia, ko dh kene observe ke?dhn dr lanang kan?mcm ne?aku kene minggu depan dgn Prof mahzan...cuaks...theee

    ReplyDelete
  7. hahhaaha...caner boleh kata mia garang sedangkan suara mia lembut macam bini zakuan tuh...ayu raudah ea...hahaha

    ReplyDelete
  8. yeyehh..chaiyok2 cikgu mia.hehe :)

    ReplyDelete
  9. jgn garang sgt ckgu mia..
    tkot ni..
    ekeke..
    jdk guru yg t'baek!

    ReplyDelete
  10. cikgu mia garang eaaa?
    kenapa eaaa..?
    ishh.nanti bdk2 takut eaaa..
    hahahaha..
    *kidding*
    ;p
    ;p

    p/s:dah lama tak singgah sni..hai mia! XD

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^