Restoran Murni, SS2 Petaling Jaya

Saturday, April 30, 2011

Assalamualaikum..

oraitt..malam-malam ni, tengok konsert AF..perut lapar pulak..hhehe..ok fine..tak kesah la korang nak cakap Akademik Fantasia tu da ketinggalan zaman ke hape..ai suka yuuu..hehee..so, perut lapar, saya bedal sayur campur lauk tengahari tadi..hahaha

eh, da kelaut pulopp..acely saya nak share pendapat saya masa makan kat Murni SS2..ai tell yu..kalau korang berkesempatan pegi, korang tengok la susunan kerusi die kemainnnnn panjang gile..serius okeyy..elok aje tersusun kat depan sepanjang kedai-kedai kat situ *lantak la bahasa tunggang langgang*

punyalah ramai orang..macam tak cukup tangan pekerja kat sane saya tengok tau..bagi saya, makanan kat sana standard kot harganya..ape yang special kat sane ialah air Pink Panther die..perrgghhhh..memang awesomee okeyy..macamane nak cakap ya..saya rase air tu air jambu batu..tapi ada rasa laici..pastu rasa tembikai sikit..hehe..kalau korang pergi sane..mesti cuba air ni tau..

oke sudah..lets picture do the talking..


ini la air Pink Panther tu, harganya RM 5...seyes sedap..

see, ade laici..pastu kat bawah tu ada tembikai..eheh..macam-macam ada..

ini menu yang saya makan..Special Chicken Chop RM13..ada keropok lagi..

menu pokcik dan mokcik..ahahhaaa

huwaaa giteww..Restoran Murni ni memang saya suggest kat uols oke..kalau pergi, share la pendapat kat sini pulak ya..restoran ni kat SS2, Petaling Jaya...psstt..cume yang tak bestnye, kedai tu macam takde lanskap langsung..hahaha..simple tapi makan memang kaw..

cuba la ye..oke da bai..

~wassalam~



You Might Also Like

4 Comments

  1. hahakk..
    lapo pulak tgok mknan,,

    ReplyDelete
  2. mia..nak air pink panther tu..belanjer la..pls...heheh

    ee dah beso pun tgk af ek..hehe(sy pun tgk gak jap td..hehe nak tgk hazama jer..)

    ReplyDelete
  3. @Cik Ezy

    cuba la dear..ehhee..best tau tmpat ni..

    ReplyDelete
  4. @haidi takeAfoto

    hahhaa..da besar xleh tgk AF ek..hekehkehe..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^