Review : Eclipse hair vitamin

Friday, July 01, 2011

Assalamualaikum..

hi readers..

sebelum ni saya banyak buat review produk untuk muka aje ek. so kali ni, nak share pendapat tentang produk untuk rambut pulak, bole? even saya berhijab, but rambut tetap jadi keutamaan saya dalam apa-apa hal pun. saya kurang gemar pakai hijab waktu rambut masih basah. tunggu rambut betul-betul kering dulu, baru merancang kemana-mana, dan saya tak pernah guna hair dryer kerana bimbang rambut jadi kering..hehh.

baru-baru ni, saya terbeli *TER okey, haha* produk rambut dari Eclipse iaitu eclipse hair vitamin. murah bagi saya, RM4.70 aje..oke la kan, pertama kali mencuba, since okey dan memuaskan, nanti bolehlah beli lagi.




acely, hair vitamin ni ada macam-macam warna dengan function yang berbeza-beza. jadi kita boleh pilih ikut kesesuaian rambut masing-masing.

Kuning - untuk rambut smooth and shiny
Hitam - untuk rambut sihat dengan fabulously shiny black
Pink - untuk rambut yang kerap gugur
Ungu - untuk nutri rambut yang kerap diwarnakan

saya pilih hair vitamin warna kuning sebab rambut macam takde masalah yang ketara, mungkin sebab tak pernah diwarnakan atau apply segala projek yang bole merosakkan rambut.

Pro

sangat wangi! and i mean super super WANGI oke, hehehe..seriusly saya suka bau dia. lagi, benda ni tak berminyak langsung. mula-mula tengok macam a bit oily, but lepas apply kat rambut, tangan tak rasa berminyak pun, dan tu antara sebab kenapa saya suka benda ni..aha!

dan lagi, lepas sapukan vitamin ni, rambut rasa lebih lembut, seriusly lembut dan mudah diurus. yang paling penting, rambut wangi! hehe

Kontra
none

cara penggunaan

  1. cuci rambut bersih-bersih, dan tunggu separuh kering.
  2. gunakan 2 atau 3 kapsul eclipse hair vitamin (or as much as you needed), dan letakkan pada tapak tangan.
  3. apply pada seluruh rambut but elakkan terkena kulit kepala tau.
  4. biarkan kering


itu je, dan korang boleh rasa perbezaan before and after gunakan hair vitamin ni. all da best uolss, nanti share kat sini hasilnya, oke?

oke da bai

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. sy pun guna jugak~ warna pink.. ingat nti nk try yg kuning plk.. memang wangi.. puas hati pakai =)

    ReplyDelete
  2. dulu pernah pakai sbb tak nak bagi rmbut bercabang, skang.. dah pndai bermadukan dia dgn serum lain.. hehehe

    ReplyDelete
  3. i pki warna ungu,coz rambut sering diwarnakan..sblom ni klo warna rambut mesti cpt fade lagi2 warna terang..pas gi watson n puas belik2..li gak 1 papan wat try dulu...pas pkai first day rambut nampak shine n senang durus..bau pn bleh than n yg pling pnting rambut kuat u olzz....tq

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^