Face Mist mana yang terbaek, Etude House, The Face Shop? ce share..

Saturday, December 03, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.

alhamdulillah, sekarang da masuk bulan Disember da. tak lama da 2011 nak tinggalkan kita. haiiii *mengeluh bukan bertegur sapa oke, grrr* rasa macam semakin tua pulak sekarang ni ehem.

syukur sangat, mungkin rezeki awal tahun 1433H la kot. ibu ayah berjaya dapatkan kedai untuk berniaga makanan ehehe. even kecik aje macam warung comel-comel gittew, tapi saya rasa happy sangat. moga-moga tahun ni akan lebih mengembirakan hati ibu dan ayah saya, amin amin. hari ni sehari suntuk buat persiapan untuk esok.

kedai makan ni mungkin bukak awal pagi hingga 10 pagi, bukak semula jam 5 hingga 6.30 petang untuk jual kuih-muih dan malam lepas isyak macam tu. tengahari adalah waktu berguling-guling kat rumah bhahaha. oh ya, menu pagi ni adalah nasi lemak, lontong, kuih karipap, nugget goreng, mee dan mi hun goreng hehe. jom ramai-ramai singgah ke warung mak nenek ni ya oohoii!




acely, saya sekarang ni tengah survey nak cari Facial Mist atau Face Mist yang sesuai dan berbaloi-baloi kualiti dengan harganya. kalau ada yang bole share pendapat mane-mane brand yang ada jual benda ni, memang tersangatlah dihargai tau. banyak saya baca review face mist ni dari Etude House, The Face Shop, Skin Food, Body Shop, Evian dan ada jugak dari Mustika Ratu. semua pun oke dan harga berbeza-beza. so kalau korang pernah cuba mana-mana brand, ce kongsi pendapat kat sini bule ka?

thanks uols, jaga diri ya.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

0 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^