GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!"

Thursday, December 01, 2011

Assalamualaikum..


hi semua,

hari tu ada borak-borak dengan ibu waktu tengok cerita Tentang Dhia (TV3). saya perasan muka pelakon semua nampak glowing gile kan. ibu bagitau yang sekarang ni selebriti banyak pakai produk yang ada bunyi 'tab, tab' kat belakang die. saya google dan berjaya dapat jawapan rahsia selebriti sekarang ni, oyea Miracle Tab!!


1 SET of MIRACLE TAB

- Tab EX (KLIK for more info)
- Tab Soap (KLIK for more info)
- HD Glow Essence (KLIK for more info)

saya memang nak try sangat produk ni. masih ingat entry saya tentang parut jerawat yang susah nak hilang ni? yes, sampai sekarang ni saya masih gigih berusaha nak hilangkan parut durjana tu. hamboii kemain payah nak hilang ai tell yu! betullah orang kata, nak hilangkan jerawat lagi senang dari nak hilangkan parutnya. ambil masa yang lama kot bagi saya. selepas baca info dan godek banyak testimonial pengguna tentang produk Miracle Tab ni, memang bagus untuk kurangkan parut jerawat dan kurangkan jeragat. so why not kalau saya cuba kan.

makanya, bila cik Irine Nadia Marcello ada buat giveaway dan hadiahnya adalah produk Miracle Tab ni okeyy berharga RM150,  hati ni meronta-ronta nak mencuba kot mana la tahu tiba-tiba jadi insan bertuah ke, dapatla saya naikkan 'confident' diri masa nasyid peringkat kebangsaan nanti ehem ehem. eh korang pun bole join jugak oke dengan klik link :


mane tahu rezeki masing-masing kan. oh ya,
TARIKH TUTUP : 2nd Dicember 2011 tau. good luck uols.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

0 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^