Lama tak update, entry mula mengarut.

Tuesday, December 27, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.

weekends yang sangat sibuk dan paling happening baru je lepas. sangat tidak adil bagi saya sebab mungkin ramai yang keluar pergi membeli-belah sebab YES! papan tanda Year End Sale kan mula bergantungan kat mana-mana sedangkan saya, jangan kata nak jejak kaki ke shopping mall, nak tengok papan tanda SALE SALE SALE tu pon harammm sekali. ciss. oke abaikan pendahuluan yang mengarut.

BERLARI SETEMPAT UNTUK KURUS DISINI

jumaat malam berniaga. sabtu malam majlis aqiqah Amel Nur Qalisya. sabtu malam juga saudara dari Johor sampai dengan 3 kereta. Ahad pagi latihan nasyid. Ahad pagi juga kawan baik bertunang tema kaler kuning cream. Ahad malam siapkan hantaran dan goodies bag untuk sepupu bertunang esoknya. Isnin pagi make up sepupu tunang. oke noktah.

disebabkan semuanya berlaku dalam keadaan tergesa-gesa, saya tak sempat nak snap picture untuk semuanya event yang best-best seperti diatas. SATU PUN TAK DAPAT hokeyyy! sedih tapi sangat happy sebab semuanya berjalan dengan lancar dan semua pun berpuas hati. senyum.

dan happy jugak untuk BE lagi dari Nuffnang ini. lama tak dapat BE, mungkin rezeki akhir tahun. eh lagi berapa hari je nak tamat tahun 2011 ni kan. dan saya masih sama. takde kerja. pengganggur. terhormat.


Thanks Nuffnang!

kalau nampak iklan Maxis tergedik-gedik kat belah kiri blog ni, sila KLIK barang sekali dua ya. oyea, ada banyak produk nak review, ada banyak benda nak cerita. cuma masa je takde. takpe, saya akan cari masa sampai jumpa orait!

oke da bai,

~wassalam~


You Might Also Like

1 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^