Make Up Test : Raihan (Tunang)

Sunday, April 01, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

ini cerita minggu lepas jugak masa Safwan datang Melaka. pestaim tengok saya make up orang kemain focus lagi pokcik tu even tengah main saidina dengan adik-adik. tup-tup dengar 'mia tak amek picture sebelum make up ke?' haha. see, naseblah Safwan ingat kan saya, kalau tak hemm memang takde makne nye lah aduhainye pun!

BEFORE

AFTER



Lagi picture, lihat SINI
Foundation stick from Kryolan
Loose powder from Elianto
Shading powder from Maycheer
Eyeshadow pallete from Elianto
Eyeliner from Elianto
Mascara from Maybelline
Blusher from Elianto
Lip liner and Lipstik from Elianto
Face Mist from Aquara Spray

Raihan request nak mata nampak besar and galak. dan alhamdulillah, naseb makcik tu suka hasil lepas da make up. Raihan sangat bertuah sebab jadi mangsa pertama saya guna idea sorok kening dengan gam bulu mata palsu muhahahaa. even baru pertama kali cuba, hasilnya nampak oke kan, hehhe.

kalau ada yang nak saya untuk mekapkan, bole email ke gardisareyou@yahoo.co.uk oke. nak tengok portfolio make up saya yang lain, bole tengok di Facebook Mia Adnan.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

8 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^