Assalamualaikum..
huwaa..gile-gile..
semakin hot ek nama gol keeper Malaysia sekarang..sape lagi kalau bukan Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apex a.k.a KFCM a.k.a Mia..ehkehkehe..tu gelaran yang diberikan oleh GF fahmi
memang awesome la semalam..seyes saya depan tv macam orang gile meroyan..lagi-lagi part penalti oleh kapten Timnas tu...huhu..
see, berapa ramai orang yang search pasal Khairul Fahmi kat sini..ehhehe..jumpe ke apa yang di cari cik kak?
kalau tak jumpe, korang mungkin bule singgah kat sini..
fan page Khairul Fahmi Che Mat
blog girlfriend Fahmi, Elia
hehehe..comel aje Elia ni tau..trademark dia..short and sweet..ehhee..tersengih-sengih saya baca kisah cinta diorang kat dalam tu..elia buat part by part..eheh..menarik..
singgah la ya atau korang nak lagi menarik, singgah sini..ehhee
ok da bai..
~wassalam~

semakin hot ek nama gol keeper Malaysia sekarang..sape lagi kalau bukan Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apex a.k.a KFCM a.k.a Mia..ehkehkehe..tu gelaran yang diberikan oleh GF fahmi
memang awesome la semalam..seyes saya depan tv macam orang gile meroyan..lagi-lagi part penalti oleh kapten Timnas tu...huhu..
see, berapa ramai orang yang search pasal Khairul Fahmi kat sini..ehhehe..jumpe ke apa yang di cari cik kak?
kalau tak jumpe, korang mungkin bule singgah kat sini..
fan page Khairul Fahmi Che Mat
blog girlfriend Fahmi, Elia
hehehe..comel aje Elia ni tau..trademark dia..short and sweet..ehhee..tersengih-sengih saya baca kisah cinta diorang kat dalam tu..elia buat part by part..eheh..menarik..
singgah la ya atau korang nak lagi menarik, singgah sini..ehhee
ok da bai..
~wassalam~












