Happy birthday Syahir

Thursday, December 30, 2010

Assalamualaikum..

sELamaT haRi Jadi, sELamat haRi Jadi
selamat hari jadi syahir, seLamAt HaRi jAdi..

d0m..doM..duShUm..dusHuM..boMM..*bunyi mercun* plus laser hijau..*tett*

yeahh..


khas buat adik saya, Mohd Syahiran Adnan..


adik ke-4 saya ni da kerja kat Bukit Aman..so, selalu la jugak saya paw duit kat die..hekehkehkee..budak ni satu je saya tak berkenan tau..suka geget kuku..kalau bole, kuku kaki pon die nak geget..adoihh..kuku die semua da jadi bentuk cawan..haa cawan..pendek-pendek comel...reti?akhekhekehkee

saya tua setahun je dari die..dulu mase sekolah rendah, selalu jalan kaki berdua pegi sekolah..ehkhkehee..kalau die lambat bangun, saya sepak-sepak kasi lekas bangun okee..kahkahkahkahhh..'aduhaii' ialah fav ayat budak ni..sikit-sikit..aduhai..seyesly tak tipu okee..syahir ni minat game, suka bab-bab komputer ni..sape nak kasi die repair lappy or pc, silakan..upah kasi kat saya, bole gitu?grrrr

mat, selamat ulang tahun, happy new year jugak ye..orang da dekat tahun baru, barulah engko sambut b'day ek..tu lah, sape suruh keluar lambat..hoho..mat, thanks sebab sponsor keluarga pegi cameron, makan steamboat kat sana..memang best gile la..hhehee..nanti tahun depan, giliran akak pulak .acehcehhh..
btw, saya doakan adik saya ni bahagia dalam hidup dia, gembira selalu dan berjaya dalam apa-apa saje pekerjaan dia..amin..amin..

kepada korang yang sambut b'day hari ni..
Selamat Hari Lahir jugak ya..

semoga panjang umur dan cemerlang selalu..amin..amin..

have a good day everyone..


nak dengar lagu b'day versi korea, klik sini..hehhee

ok da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

11 Comments

  1. selamat hari jadi syahir..

    hensem la

    hehe

    kim salam yer

    ReplyDelete
  2. @nusha

    ehhehe..tq nusha singgah sini..

    ReplyDelete
  3. happy besday yang ke berapa ni kak..??? hehehe.. happy besday to him too ya!! ^___^

    ReplyDelete
  4. @Sophia Rani

    yg ke 22 yang..ehhee..sebaya pia ea?

    ReplyDelete
  5. memang la short tu sweet...

    sgt comel kot~!ohho

    ak sgt jelesh tp xde la sampai nk rampas2 bf org.ape kelas??

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^