Assalamualaikum..
selamat malam semua..
jalan-jalan tadi, singgah blog miss Sue Anna Joe..tertarik dengan kempen Wear It Right (WIR) yang beliau sebarkan..menarik sangat-sangat..
ape kata kite mulakan dengan melabuhkan sikit tudung tu supaya menutup bahagian dada..setuju kata-kata Sue Anna..dada itu sebenarnye lebih mengiurkan daripada rambut..baek, sape tak setuju, sila hantok kepala kat dinding (t__t.)
hehee..mari mulakan ya..
Covering the Chest is the Best
eh ada lagi??Nokia C3 RM445 je kat sini...seriuss okeeyy...meh singgah..
oke da bai..
~wassalam~

jalan-jalan tadi, singgah blog miss Sue Anna Joe..tertarik dengan kempen Wear It Right (WIR) yang beliau sebarkan..menarik sangat-sangat..
ape kata kite mulakan dengan melabuhkan sikit tudung tu supaya menutup bahagian dada..setuju kata-kata Sue Anna..dada itu sebenarnye lebih mengiurkan daripada rambut..baek, sape tak setuju, sila hantok kepala kat dinding (t__t.)
hehee..mari mulakan ya..
Covering the Chest is the Best
eh ada lagi??Nokia C3 RM445 je kat sini...seriuss okeeyy...meh singgah..
oke da bai..
~wassalam~






