Juara Lagu 25 - Tolong Ingatkan Aku by Ana Raffali

Monday, January 10, 2011

Assalamualaikum..

selamat petang semua..

eh korang sihat tak??huwaaa..semalam seharian tak bukak blog..semalam jugak seharian tak jamah nasi..semalam juga seharian tak tido..oke, da ke laut daa..*grrrr

macam lame gile je tak online ni..chehhh..a bit bizi semalam..alhamdulillah..saya da dapat rumah sewa..but bukan rumah yang sebelum ni..sewa masih sama RM250 sebulan, share 6 orang, rumah ada 3 bilik, so dua orang sebilik laa..and, setiap bilik ada aircond..huhuh..tak tahu bagus ke tak, ada aircond ni..sebab takot bil elektrik melambung-lambung..takpelah, try dulu kan..

kehekhekee..semua suka ek tarik 11.11.11 tu? yeaah...berjaya..saya berjaya pilih tarikh terbaek untuk majlis my beloved friend..hehe..but diorang masih bincang-bincang aje..tak kompom lagi..

hahahaaa..sorry ya korang..tarikh tu bukan ape-ape pon bagi saya..hehe..tak rancang ape-ape lagi..mungkin kerja dulu, dapat belanja ibu ayah and adik-adik makan kepci dulu ke..kehkehkee..

meh doakan kebahagiaan sama-sama ek..amin..amin..

baeklaah...semua puas hati lagu Tolong Ingatkan Aku by Ana Raffali sebagai Juara Lagu ke 25 ni?


Tolong Ingatkan Aku

Jangan disusun kata-kata penamat
jangan disebut baris ayat keramat
biar lenyap diserap sunyi
biar senyap yang tak menyepi

tolong ingatkan aku
kisah kau tersedar
dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
mari padamkan buku tiga lima
biar luka sembuh sendiri
biar lupa dimakan hari

tolong ingatkan aku
kisah kau tersedar
dengan saku penyeluk masa
kau dampingi aku
setiap detik jantungku berdetak
setiap nota jiwaku berlagu-lagu

bila marah merasuk minda
kecewa menyelubungi jiwa
aku lupa

tolong ingatkan aku
kisah ku tersedar
dengan kasih memeluk rasa
ku teringatkanmu
setiap detik jantungku berdetak
setiap nota jiwaku berlagu-lagu

tolong ingatkan aku kisah kita
tolong ingatkan aku
kisah ku tersedar
dengan kasih memeluk rasa

tolong ingatkan aku
kisah kita
heehe..sweet liriknya..korang nak tengok ulasan Ana mase menulis lagi ni??jom terjah blog ni..

blog Cik Ana Raffali


baeklah, nak bw puas-puas malam ni..selesaikan segala hutang..kehkeheke..

btw, thanks ek korang yang vote gambar terbang saya tu (FFTF 035-Mia)..berjaya masuk Top 20..hehe..thanks alot ya semua..

nak bw..nak bw..nak bw..eh sebelum tu, ada something yang korang kene tahu pasal Token..meh klik meh..daaaaa...

~wassalam~

You Might Also Like

6 Comments

  1. tahniah yer cik ana..bole la kite berkongsi lagu pasni.cewah

    ReplyDelete
  2. me suka lagu ni!! ;)

    ReplyDelete
  3. ramalan sy mmg tepat! hahaha.. ;-p

    ReplyDelete
  4. @Anisa Hang Tuah

    hehee..mia tgk ana ni sikit mcm anisa..

    ReplyDelete
  5. @Solihin Zubir

    hahahaa..byk teka yuna or faizal tahir yg menang..xpelah..rezeki dia kan..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^