1 Muharram 1432H | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Monday, December 6, 2010

1 Muharram 1432H

Dicatat oleh m i a di 7:46 PM
Assalamualaikum..

Bersedia untuk tahun baru?

penghujung tahun hijrah 1431 berakhir di sini..

saya nak amek kesempatan hari ni..sempena kehadiran 1432 Hijrah, untuk memohon maaf kalau sepanjang saya berblogging..banyak tutur kata saya yang keterlaluan, coretan saya yang menguris hati korang semua..

saya mohon maaf...

saya doakan kehadiran tahun baru nanti lebih bermakna buat anda semua..semoga kita semua sama-sama gembira, bahagia dan sentiasa di bawah lindungan rahmat Allah SWT...insyaALLAH..
Jutaan terima kasih 
pada semua yang sudi berkunjung ke blog Mia Suka Berangan ni..tunggu saya oke..i'll hit u back..hehehee..

salam sayang dari saya, Mia

untuk anda semua..

 ~wassalam~

seikhlas hati, setulus jiwa,

11 ulasan:

cIk JanNah on December 6, 2010 at 3:56 AM said... BALAS

salam maalhijrah mia.
moga kita menjadi lebih baik dr sebelum ne
ameen

The Nurul on December 6, 2010 at 4:32 AM said... BALAS

salam maal hijrah dear:)

Solihin Zubir on December 6, 2010 at 6:18 AM said... BALAS

salam ma'al hijrah...
sama2.. sy pun mintak maaf jugak.. hehe..

Cik Sehari Anti Kanta Lekap on December 6, 2010 at 8:07 AM said... BALAS

Salam malhijrah mia :)

twinkle twinkle on December 6, 2010 at 9:33 AM said... BALAS

salam maal hijrah akk mia :)

twinkle twinkle on December 6, 2010 at 9:34 AM said... BALAS

salam maal hijrah akk mia:)

mia on December 9, 2010 at 8:41 PM said... BALAS

@cIk JanNah

amin..thanks ek singgah sini,,ehhee

mia on December 9, 2010 at 8:41 PM said... BALAS

@The Nurul

thanks syg..u too ek

mia on December 9, 2010 at 8:42 PM said... BALAS

@Solihin Zubir

hhehee..thanks..same here jgk..sory rk..

mia on December 9, 2010 at 8:42 PM said... BALAS

@Cik Sehari Anti Kanta Lekap

hehe.u too dear..thanks ek singgah

mia on December 9, 2010 at 8:42 PM said... BALAS

@twinkle twinkle

hehee..thanks syg..mira jugak ek..

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan