Beautiful Blog Award From Alia

Monday, December 20, 2010

Assalamualaikum..

happy hari ini..sebab tinggal 4 hari lagi saya dan keluarga akan berangkat ke cameron..yahuuuuu...

tiba-tiba dapat award dari cik Alia yang comel lote..




but, macam biasa, mesti ada task perlu selesaikan..

cekkidarah cekkidaud!


berikan nickname pemberi AWARD

hehe..saya dapat award ni dari si cantek manis Alia shahira..macam-macam nickname saya kasi pada budak ini..ehekhkee..but paling banyak guna 'alia'..


ucapan untuk pemberi AWARD

makcik..hekehkee...thanks yaa untuk award ni..happy blogging ya alia..nice knowing u..really..


Listkan 6 artis, band, group yang anda minat?

erk..sape yaa..acely, takde kot..saya melayan aje..ehhee


Bagi award nie kepada 10 blogs yang mempunyai blog yang ' CUN MELETUP '

ini menarik..
silakanlah ambil award ini kepada blogger yang rasa blognya menarik dan kemas..kite bole nilai sendiri kan..hehee..banyak sangat, saya kalau bole nak kasi semua..


yeahh siap akhirnya..

thanks again ya alia..hheheee

oh yeah..untuk korang semua..



ok da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

6 Comments

  1. comel budak kck tu..nak kunyah2 pipi die.. ^^

    ReplyDelete
  2. hahaha welcome! btw nice knowing you too la akak cantik! :D love you and thanks pasal nasihat aritu =D

    ReplyDelete
  3. mia
    comel bangat si kecik tu,, siti nak kunyah.. nur nak geget2..

    jom join kontes
    http://2nurhafiz2009.blogspot.com/2010/12/giveaway-dunia-aku-ibu-muda.html

    ReplyDelete
  4. @sitihanisahali

    hahahhaa...mia yg jumpe hari3 ni lagilaa xbole tahann siti..grrrr

    ReplyDelete
  5. @alia shahira

    no biggie dik..akk suka alia yg brterus terang tau..happy slalu oke dearr

    ReplyDelete
  6. @nur

    khekehkee..nur pon same ya...hehee..tq yang..nnti mia join okee

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^