Blog Ringan

Wednesday, December 22, 2010

Assalamualaikum


bruppp..kehekhkee..

da breakfast semua?

1st, entri ni takde picture oke..ehhee

2nd, semalam saya sempat godek-godek blog ni, tambah-tambah ape yang patut..

kalau uols perasan, kat menu bar atas tu, saya da buang Facebook dan Twitter but tambah menu untuk Tutorial dan Tips..gatalkan..kehkee..lebih mudah kot gini..

kalau uol perasan jugak kat belah kiri bahagian atas blog ni, da ade icon Facebook dan Twitter..hehe..kalau uols senang, add la saya ya..but bagitau kat mesej FB dulu oke..sebab tak tahu la da bape banyak yang saya tak approve..hhuhhu..gatal jugak kan..

kalau uols perasan lagi, dekat main page blog ni, saya da limitkan kepada 4 entry sahaja..sebab semalam blogwalking ke blog-blog tutorial, depa habaq, blog jadi berat sebab jumlah post banyak kat main page, so nak kasi ringan, limitkan kepada 4 or 3 aje..hehee..terbukti yu!

dan kalau uols perasan lagi sekali, widget jam saya yang selalu gedik-gedik kat tepi belah kanan blog ni da hilang..sebab terdelete..sedihh..huhu..tu laahh..GATAL KAN..ada sape-sape tahu nak dapatkan balik kat website mane tak?sila la share dengan saya ya..

oke, itu je yang sempat saya ubah suai untuk blog ni..aceh..ayat macam nak pro kan..ubah suai bagai konon..kehkehekee..

baeklah..lastly, korang rasa blog ni nampak SEMAK tak sekarang ni?seyesly nak tahu ni wehh..share dengan saya plzz..

have a nice daya uols..

ok da bai..

~wassalam~

pst : tiba-tiba nak makan strawberry kat sini..kehkehkee

You Might Also Like

11 Comments

  1. blog miya
    cool apee..
    kemas & tersusun

    (:

    ReplyDelete
  2. mueheh..blog ni da sempoi sgt da ckigu..cantik bebenoo..tlg modified nesloo la plak..

    ReplyDelete
  3. @sekuk tawa

    ahhahaa...neslo nk motified apenye??

    ReplyDelete
  4. blog mia da okei..
    cun gitu~

    n xberat gk nk blogwalking ke sini..

    ReplyDelete
  5. @Diya Edhayaa

    huwaa..thanks alot dear..hehe..thanks gak singgah sini ek

    ReplyDelete
  6. rasenye wiget tu dr cuteki...cube cri kot2 jupe..blog sis chantek...kemas

    ReplyDelete
  7. @Rara Farah

    syg, akk da cek..bukan kat sane..huhu..sedihlaa..kat mane ye..lupee

    ReplyDelete
  8. siriyes jeles dengan label cloud tu.. buat tak pernah jadik.. grr~

    semat ngan semak same tak? haha

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^