Akhirnya..

Wednesday, December 08, 2010

Assalamualaikum..

morning korang..

da cube tutorial tukar font tu?hehee..sape yang nak saya tolong, tungu next week ek..

minggu depan da ada kat melaka, sampai februari 2011..so korang nak minta tolong saya 'update' kan post pon takpe..pandai lah saya mencarut nanti..akehkehke..

alhamdulillah..semalam pergi cari rumah sewa..akhirnya semua selamat..

RM230 untuk satu rumah, 3 bilik share 4 orang..oke tak?hehe..lebih kurang rm58 sorang la kan..cume, owner tu taknak sewa 4 bulan, paling kurang pon 6 bulan..bule la kot..bole simpan barang siap-siap kan..

appointment dengan LWM gak semalam, saya kena transfer ke LWM melaka pulak..kehkehkeh..tunggu la, da pegi nanti saya share dengan korang oke..

dan paling penting sekali..saya minta maaf la tersangat-sangat tak jenguk blog korang semua..termasuk yang tinggal jejak kat shoutbox..really sory my dear..

terlalu bizi sangat nak kemas-kemas barang, pindah barang, cari umah sewa, jilid tesis..

insyaALLAH..cuti nanti saya settle dengan uols pulak oke..cume sekarang, kena selesaikan urusan terakhir kat tanjong malim dulu..lepas ni, tunggu konvo la baru balik sini..hehee..

hope korang tak jemu ke sini lagi oke..
jumpe lagi nanti..

sila jaga diri masing-masing ye..

love uols..

pst : bagitau la ek kalu nak saya tolong tukar font tu..hehe..saya tak mintak banyak..belanja eskrim chocotop mekdi pon da oke..akehekekekehke


~wassalam~

You Might Also Like

12 Comments

  1. LMW tu hape mia? wooit muka ko rasa cam nak sepak laju-laju je ngok.. hehe

    ReplyDelete
  2. @Atiqah Adnan

    London Weight Management la kak long..akhekehkeee..nk sepak ek..ahahhaa

    ReplyDelete
  3. waahh,sampai due ditangan ;D

    ReplyDelete
  4. ahaha.masok london wek menejement ek..ahah..slamt berkurus2 la ek..

    ReplyDelete
  5. very the tamakss..
    sampai dua belah tangan eskrim..
    tak takut gemukss ker..
    ihihihi.. :P

    ReplyDelete
  6. @twinkle twinkle

    hahhahaa...tamakk kan mira..ageegegee

    ReplyDelete
  7. @sekuk tawa

    hehehe..xla..dpt free treatmnt la..uii..kalu nk kena byr, nk larat laa

    ReplyDelete
  8. @EzzEddin

    kahkahkahakaa..see, daty y gi treatmnt ni..ahhahaa

    ReplyDelete
  9. @~SukEMakAn~

    hehhee..nnti ai blanja yu, mau x?

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^