GiveAway Dunia Aku Ibu Muda | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Tuesday, December 21, 2010

GiveAway Dunia Aku Ibu Muda

Dicatat oleh m i a di 11:58 AM
Assalamualaikum..


thank pada Nur All in One untuk tag GA ni..ehhee

tahniah jugak pada sis Wani Ibu Muda sebab berjaya buat 1st GA untuk blog beliau yang baru ni..



hadiah menarik sangat..kalau uols nak join, sila lah ke blog Ibu Muda ni oke..klik SINI untuk ke entry GA.

baeklah..saya nak tag :

sis Azzey
Haa Fakihah
sis Mush

ok siap...

good luck uols..

~wassalam~

pst : oh yeah, nak dapat Ipad dengan hanya buat entry??klik sini..

10 ulasan:

Anisa Hang Tuah on December 20, 2010 at 8:26 PM said... BALAS

all the best miyaa

Aku Ibu Muda on December 20, 2010 at 8:35 PM said... BALAS

thanks for joining :)

gud luck...

nur on December 20, 2010 at 10:19 PM said... BALAS

mia dear thanks ye
ALL IN ONE

azzey on December 21, 2010 at 1:19 AM said... BALAS

mia; tq sudi tag akak ek..:)

mia on December 21, 2010 at 4:41 AM said... BALAS

@Anisa Hang Tuah

thanks anis..hehee

mia on December 21, 2010 at 4:41 AM said... BALAS

@Aku Ibu Muda

hhee..oke sis..thanks jugak okew..

mia on December 21, 2010 at 4:42 AM said... BALAS

@nur

hehee..no biggie yang, mia free, bole la join.ehehe

mia on December 21, 2010 at 4:42 AM said... BALAS

@azzey

hehehe...welkam sis..

Haa Fakihah on December 21, 2010 at 6:19 AM said... BALAS

thnxs mia tag haa. hehe. :DD

mia on December 21, 2010 at 7:27 AM said... BALAS

@Haa Fakihah

hehehe..try la dearr

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan