Kamsahamnida

Tuesday, December 21, 2010

Assalamualaikum..


morning uols..

enak tdo semalam?hehehee..

bersyukur Tuhan masih mengizinkan kite untuk terus bernafas hari ini kan..

Saya nak ucapkan beribu-beribu 'TERIMA KASIH' pada korang semua yang sudi singgah blog 'Mia Suka Berangan'..



alhamdulillah..jumlah follower belog kemek ni dah mencecah 400 orang..hehe..satu pencapaian yang sangat baek saya kire..

saya tak nak bandingkan blog ni dengan mana-mana blog laen ya..sebab, masing-masing ada ciri yang berbeza dan cita rasa kite juga tak sama kan..

ada orang suka baca yang ini, dan ada yang tidak..hehe..setuju?

saya memang bukak blog hari-hari..ya kerap..paling kurang pon, saya publish 3 entry dalam satu hari..jadi, thanks sangat-sangat pada kamu, kamu dan kamu semua yang singgah sini dan juga yang sudi tampalkan link saya pada sidebar masing-masing..

kalau dulu, uniques tak sampai 100 pon sehari..but sekarang,alhamdulillah..lebih dari 200 dalam satu hari..hehe..ya saya happy sangat dengan pencapaian ni..

saya percaya sangat-sangat, support dari follower dan pembaca memang sangat-sangat penting dalam berblogging ni..so, thanks alot ya semua..

happy blogging uols..

hehehee..rasa nak berjoget je sekarang..kehekhke..

ehem mia, behave urself yeee

ok da bai..

~wassalam~

pst : Nokia C3, Symbian dengan harga RM445, gile..klik sini..

You Might Also Like

10 Comments

  1. hehehe kite suka bace kak mia punye bloggg! :D
    btw kongrates sebab follower dah makin ramai! hehe :D chayok2! keep blogging oke! heee

    ReplyDelete
  2. huyyoo..ramainya follower mia... hehe...

    ReplyDelete
  3. @caera puttih

    hehehe..thanks syg..kehkheke..caera pon same oke..happy blogging

    ReplyDelete
  4. @alia shahira

    khekehkhee..thanks alot alia..hehe..same3 la kite okee...best blogging ni, akk da jatuh chentaa..

    ReplyDelete
  5. @jijie

    hehehee..xsangka yang..seriusly..

    ReplyDelete
  6. pemes jangan lupa gua. harharhar

    ReplyDelete
  7. @kembatolo™

    hahaha..takde maknya bro..insyaALLAH tak lupe..ehhee

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^