PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ?

Sunday, December 12, 2010

Assalamualaikum..

oke 1st..terasa macam nak tukar font..lame-lame tengok font sebelum ni macam semak la pulak?grrrrr....

confirm ramai da tahu pasal segmen terbaru dari blog en Ben ni kan..hehe..cayalah korang ni..


dari mana korang boleh dapat nama blog?


dari mana saya boleh dapat nama 'Mia Suka Berangan' ni ek..huhu..spontan je kot..1st sebab dari kecik memang saya ni kuat berangan..egat tak mase zaman sekolah ada pergi surau, then sebelum duduk, perlu baca doa kan..korang tahu, sambil baca doa, saya pegi peluk tiang surau tu..sambil berangan oke..sedar-sedar ustazah da ade kat sebelah pandang dengan mata tak berkelip.."kamu oke ke mia uii?"kehekhekhkee...bongok gile..so i guess, seswai la kot nama blog ni dengan saya..hehe


Apakah maksud di sebalik nama blog?

huhu..truely, blog ni melambangkan diri saya sendiri..yang merepek tu saya, yang merapu itu saya, yang mencarut itu saya, yang ketawa itu saya, saya bersedih itu saya..ahhhhh (bukan bunyi lucah ye) semua saya laa..hehe..so nama blog ni melambangkan saya la..MIA..cik mia yang suka berangan.. haipp..ibu saya cakap, berangan ni banyak faedah tau..ehhe..


Siapa orang kuat blog?

erk, ade ke?kehkekee..ntah la..my beloved readers la kot..yaa betol..korang, korang dan korang la orang kuat untuk blog saya ni..yup! including YOU, my silent readers..ehhee


Angan-angan terhadap blog?

see, ada jugak perkataan 'angan' di situ ek..hahaa..saya nak sebarkan virus kuat berangan ni ke serata dunia blog, bole?kahkehkehkee..over pulak kau kan...grrr


Kalau nak tukar nama blog, nak tukar nama apa?

Mia Kuat Tido?? ke Mia suka makan, minum, tido, tengok wayang, makan mekdi, mandi, masak..haaa sudah..merepek da kan..Mia Suka Suki pon oke..PANGGG!!!


Kalau berkemampuan , korang nak iklankan blog tu kat mana?

hhehe..kat Facebook..seyesly nak sangat..kan sekarang ni FB ni tengah top, HOT n hangat sangat..sampai orang nak bunuh diri pon sempat update status kat FB..erkk..mati aku lepas ni kene hunt..choiiii..


Blog yang pastinya wajib singgah setiap hari?

ape nak kate..hahahaa...setiap hari wajib ek??ok..senang, blog yang ada kat sidebar ni bole?hhehe..betol ni weh..tiap hari jenguk blog korang tau..antara sempat atau tak je nak tinggalkan komen or shout kat box uols..


Sila lengkapkan..SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA..tidak lebih 20 patah perkataan..

hehee...saya suka blog saya kerana kat sini la saya kenal ape itu blog..blogwalking..kenal blogger-blogger lain..kat sini jugak saya luahkan ape saya nak luah, mencarut sepuas hati..dunia blog macam da jadi benda penting dalam hidup saya..seyesly tak bole tinggal..

ok da, siap untuk skrip filem baru..hakhakhakhakhakhakkk...

uols jangan marah ye..ai gurau-gurau je..hehe..

baeklah, nak sambung bw..

ntah kenape, saya tak bole tengok ms word da..nak muntah...

ok da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

12 Comments

  1. best name blog kak mia.. ;D

    ReplyDelete
  2. owhh... minah jenin rupanya mia ni.. hehe..

    ReplyDelete
  3. @Solihin Zubir

    hahaha..tu la kan..bru tahu ek..

    ReplyDelete
  4. dah macam kena interview jea.. keh keh

    ReplyDelete
  5. iklan blog kat tv3 la besh.. hehe

    ReplyDelete
  6. jyeahh!! kami kuat? terima kasih^^

    ReplyDelete
  7. memang kuat berangan dak kiut ni..
    setujula.. font ni tak sebest yg dulu2
    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  8. @Encik Tikus

    heehhe..try la pulak en tikus.nk tgk jawab cmne..kehekhkee

    ReplyDelete
  9. @Sophia Rani

    huwaaa..mmg gempak la kalu gitu..seyesly..

    ReplyDelete
  10. @Umie Nadhirah

    haahaaa..yeah..bergabungglaa umie..hahhahaa

    ReplyDelete
  11. @nur

    yeke ke yang..cess..kena cari font lagi comel lagi ni,ehehee

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^