Peliknya Lelaki.. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Monday, December 6, 2010

Peliknya Lelaki..

Dicatat oleh m i a di 12:16 PM
Assalamualaikum..


fakta atau auta, korang yang tentukan okee..

1. Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya. Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.

2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya. Jika tidak, dia kata kamu kekampungan.

3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala. Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi.

4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka. Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.

5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian. Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.


6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan. Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya.

7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh . Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat.

8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai. Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.

9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam. Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati.

10. Jika mereka yg bernama lelaki membaca ini, mereka pasti bersumpah semua ini tidak benar.......


jadi??


pendapat saya, mungkin bukan semua..
hanya segelintir je macamni..

hehehehe..


~wassalam~

pst : sape peminat Lisa Surihani, klik SINI..kehekheke

22 ulasan:

whitelover on December 5, 2010 at 8:24 PM said... BALAS

certain2 org je kot cmni huhu :)

kembatolo™ on December 5, 2010 at 8:38 PM said... BALAS

................. T_T

Anisa Hang Tuah on December 5, 2010 at 8:40 PM said... BALAS

hehehe
betul la tuhh
hehhee
tapi die ignore kite bile kite gtau kite suke diee

heh kejam

AjimGreen on December 5, 2010 at 8:41 PM said... BALAS

haha!! ada yang fakta..ada yang auta~ ;p

urm~:: Lawak ke? ::

zulfadli zulkifli on December 5, 2010 at 9:19 PM said... BALAS

ahhaha..like..

Salmia on December 5, 2010 at 10:13 PM said... BALAS

kadang2 lelaki ni tak terduga jugak kan.. :)

NuR 'aQiLaH on December 5, 2010 at 10:46 PM said... BALAS

laki pompuan sama je huhu

manusia ni tebalek sebenanya
kita nak,dia tanak.
kita tanak,dia nak.. -_-"

safura zahari on December 6, 2010 at 12:11 AM said... BALAS

haih~itu lah LELAKI>

shatooman on December 6, 2010 at 12:16 AM said... BALAS

certain lelaki je kot~ sbnrnya sama je lelaki ngan pompuan dari segi sikap.. yg berbeza hanya dari emosi dan pemikiran..

sekuk tawa on December 6, 2010 at 12:20 AM said... BALAS

muahaha..aku sebagai lelaki bile jer bace entry ni aku tetap wat dek je..

iamnerves on December 6, 2010 at 1:00 AM said... BALAS

wa tak hot...tp wa cool!!

lalalala~

mia on December 9, 2010 at 8:43 PM said... BALAS

@whitelover

haa btol..sy pon stuju..certain je mcm ni..

mia on December 9, 2010 at 8:43 PM said... BALAS

@kembatolo™

hehehe..jgn marah pkcik..senyum oke!

mia on December 9, 2010 at 8:44 PM said... BALAS

@Anisa Hang Tuah

hehee..tu malu kot syg..akhekhe..bole?

mia on December 9, 2010 at 8:44 PM said... BALAS

@AjimGreen

tepat...bkn smua btol yee

mia on December 9, 2010 at 8:44 PM said... BALAS

@zulfadli zulkifli

hehehee...yes u shud..ehhe

mia on December 9, 2010 at 8:45 PM said... BALAS

@Salmia

haa..btol dear..kdg3 kite xterfikir, dia bole buat..sgt mnarik

mia on December 9, 2010 at 8:45 PM said... BALAS

@NuR 'aQiLaH

hehehe..suka ayat tu yang...hehe.masing3 maen tarik tali kan

mia on December 9, 2010 at 8:46 PM said... BALAS

@safura zahari

hehehhe..kene kenal btol3 dulu bru tahu kan..

mia on December 9, 2010 at 8:46 PM said... BALAS

@shatooman

btol..suka3...stuju sgt3

mia on December 9, 2010 at 8:47 PM said... BALAS

@sekuk tawa

hehehe...means u bkn one of them la bro..kan..hehehe

mia on December 9, 2010 at 8:47 PM said... BALAS

@iamnerves

alalaalalala...cool..weh, mane berus gigi ?

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan