SAYA GAY, SAYA OKEY!

Thursday, December 23, 2010

Assalamualaikum..

Shanon Ahmad ada menyatakan, kenali diri, kenali segala..bla..bla.. kitalah yang berhak memberitahu kepada orang lain, siapa yang kita ingin jadi dan bukannya mereka.

Saya Azwan Ismail, 32 tahun. saya telah mengambil masa yang agak lame untuk mengenali diri saya, menyakini diri saya bahawa saya seorang gay dan apabila saya berani menyatakan kepada orang lain yang saya ini gay, saya telah menjadi seorang yang kuat dan yakin dengan apa yakin dengan apa yang bakal saya lalui pada masa depan..

bla..

bla..

bla..

memberi keyakinan kepada kita (gay) untuk menempuhi hari-hari mendatang sebagai seorang gay yang lebih tabah..lastly..SAYA GAY, SAYA OK..

oke..penat saya tulis satu-satu tau..pause, play, pause, play lagi...aigooo..

pendapat saya, betul, kita tak dapat memahami perasaan golongan gay ini, sebab masing-masing berbeza perasaannya kan..

pada saya, tak kesahlah kamu tu gay ke, lesbian ke, makyah ke.. asalkan sedar diri sebagai seorang Muslim, jagalah nama baik agama. bila perkara yang melibatkan agama ni, impaknya lebih hebat dari yang dijangka oke..

kita memang berhak menentukan siapa kita, dan apa yang ingin kita jadi. BUT, ada certain perkara yang kita MEMANG tak bole tentukan walaupun perkara tu memberi kegembiraan dan kebahagian kepada kita.

Mungkin video atau pengakuan ini dibuat adalah dengan harapan, selepas ini, masyarakat akan menerima golongan ini secara terbuka. secara jujurnya, saya tak kisah pasal video pengakuan ni..sebab, tak payah cerita pon memang semua da tahu golongan gay ni memang ada kat malaysia..

cuma, bila melibatkan seorang lelaki muslim..mungkin akan jadi lagi panjang cerita..


ok la..tak moh ulas panjang-panjang..caiitt..padahal da nak dekat 2 page da..hehhe..

apapun, sometimes, apa yang kita rasa baik untuk diri kita, sebenarnya memberi kemusnahan kepada kita..kadang-kadang, kita memang tak akan dapat apa yang kita inginkan sangat-sangat..sebab Tuhan da janjikan perkara lain yang lagi terbaik untuk kita..

hehehee..takot tak gaya saya menulis untuk entry ni?

ada gaya datin-datin tak??

kahkahkakahkaa...

ok da bai..

SAYA NORMAL, SAYA OKEY AJE..

agagaga

nak tengok yang lagi berani, klik sini.

~wassalam~

You Might Also Like

7 Comments

  1. saya tulen & murni.saya okei
    hehehe

    ReplyDelete
  2. kalau dia betul2 fikir islam tentu dia tak akan jadi gay..

    ReplyDelete
  3. hidup berpandukan al-quran..
    bukan berpandukan nafsu..
    lelaki yang tak layak menjadi pemimpin..
    sedih betul la..
    dah kurang sorang calon lelaki untuk dibuat suami..kan??

    ReplyDelete
  4. kalo dh gay xde yg ok. turn lah tu Allah. mintak petunjuk kann. nauzubillah. dorang kene lwn perasaan tu kan mia. kene igt Allah. :)

    ReplyDelete
  5. kepala hotakk dy okey.takde maknenye. sabar je laaaa ...haha.

    ReplyDelete
  6. ingt link lagi berani betull.hehe

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^