Selamat Tahun Baru 2011

Friday, December 31, 2010

Assalamualaikum..

halo uols..

baeklah, ini sesi meluah perasaan ya untuk pengakhiran tahun 2010..

tahun ni memang banyak sangat suka duka pahit manis dalam hidup saya dan kite semua, betol kan?hehehee

saya secara jujur dan seikhlas hati mengucapkan jutaan Terima Kasih pada anda semua yang sudi singgah ke blog 'Mia Suka Berangan' ni dan sudi mengenali saya, Mia...

banyak perubahan berlaku pada blog ni untuk tahun 2010..saya mula buat blog ni pada August 2009..ehhee..sebab utama blog ni dicipta adalah atas dasar nak dapat markah penuh..blog ni merupakan salah satu asignment saya mase semester 4 ke 5..lupe da..

then, sunyi sepi dan active balik pada August 2010..sehingga la sekarang..pada awal dulu, follower tak sampai 50 pon..kehekhe..kesian gile..muka sememeh je bila tgk jumlah follower..

tapi, betollah kata blogger-blogger senior kan, rajin blogwalking, promosikan entry, blog kemas dan menarik, dan entry yang pelbagai bole tarik ramai pengunjung ke blog kite..saya percaya tu..ehehe..



Thank You So Very Much
pada semua yang sudi singgah, tinggalkan komen, bagi teguran pada saya untuk blog ini..thanks alot..harapan saya, tahun 2011 yang akan datang, bawa lagi-lagi, ribu-ribu, juta-juta kebaikan pada kita semua..amin..amin..
tegurla saya kalau saya mula bangga diri, tegurlah saya kalau saya over xcited, tegurlah saya kalau saya gedik terlebih..tegurlah saya kalau saya over yang melampau-lampau ya..saya manusia biasa *takkan makhluk halus pulak kan* acehh.. see, jiwang terlebihh..choiii!!
khas untuk semua..



semoga happy selalu okee..

oh ya..saya away untuk beberapa hari ya..

going back to Tanjong Malim.

love uols la, klik sini untuk jaga diri

ok da bai..

~wassalam~

pst : mungkin jumpe pokcik hari ni..oh hati bunga-bunga..

You Might Also Like

30 Comments

  1. mueheh..sekarang blog cikgu da jadi vogue da

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru 2011 mia.
    :))

    ReplyDelete
  3. nnt tgk blog tika tau! tika tag mia dlm entry jom berkenalan

    ReplyDelete
  4. haip
    selmt tahun br ye cik mia
    berbesar hati dpt brkenaln dgn cik mia pd tahun ni walaupn dln dunia ni je

    hv a nice day n new yr ok dear=)

    ReplyDelete
  5. skg da maju kan?? tahniah yer

    ReplyDelete
  6. jom join contest..

    http://lemonribena.blogspot.com/2010/12/contest-contest-lagi.html

    ReplyDelete
  7. slamat tahun baru jugak mia!
    sy xde mende nk tegur..
    awk seorg blogger yg baek.. chewahh.. ;-p

    ReplyDelete
  8. Selamat tahun baru Mia ^^

    ReplyDelete
  9. Happy New Year Mia..
    Moga tgn 2011 lbh baik berbanding thn 2010.. Moga prktikum d thn 2011 ni Mia berjaya get A

    ReplyDelete
  10. salam mia..
    abg AK tag kamu lagi hehe
    http://goldazone86.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. kak mia.hepi new year...
    hoho..bz ek skarg?? :)

    ReplyDelete
  12. happy new year mia!!~ da vote da!!hoho..mari2 vote mia join contest tangkap terbang.. oyea!!

    ReplyDelete
  13. @JIJI YU

    hahahaa..xdelah..biase je..tq ek singgah..

    ReplyDelete
  14. @✿ CikCimi

    yeah..happy new year jgk dear

    ReplyDelete
  15. @tika

    oke3..thanks ek syg..nnti mia singgah sane

    ReplyDelete
  16. @nerves

    hehe..thanks alot en umar..nice knowing u too okee..

    ReplyDelete
  17. @alinac lover

    ehhe..alhamdulillah yong, mia da jatuh cinta dgn blog..hehhee

    ReplyDelete
  18. @Cik Ezy

    huwa..sempat lagi cik ezy ni..eehhe..tq dear

    ReplyDelete
  19. @Solihin Zubir

    ahahahhaa..tima kaceh en solihin..ehehe...

    ReplyDelete
  20. @Shaheila Malek

    happy new year jgk dear..tq ya singgah sini

    ReplyDelete
  21. @Awangku Johan

    hehehe..tqvm abg ak..amin..syukran sbb doakan mia ek...abg pon, gud luck posting ya..

    ehhe..smpat lagi tag mia ek

    ReplyDelete
  22. ok nti ha vote. ngn loading ni. mcm bese tenet selow. hehe.

    ReplyDelete
  23. @♥ solehah ♥

    dear..thanks eakk...akk bru smpai umah ni tadi..ehehe..

    ReplyDelete
  24. @skool

    wooo..ehhee..thanks syg,awal3 da vote ek kamu...ehhe

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^