Shout Award From Yuyu..

Thursday, December 16, 2010

Assalamualaikum..

morning semua..

acely dari semalam da tahu pasal award ni..

thanks to yuyu sebab tag mia oke..



macam biasa, ada task kena settlekan..hehee..but, mudah aje..


siapa yang bagi award ini?

hehehe..even da bagitau tadi, takpe..saya dapat award ni dari Yuyu tak macho tapi gadis ayu, bole tak yuyu? akhekehke..mati aku ke sebat lepas ni..ehehhe


apa komen anda terhadap blog yang memberi awards ini?

oh..ini menarik..sape tak kenal 'bukan belog lelaki macho' ni, meh saya bagitau oke..owner bahasakan diri sebagai gua.. nampak ganaz, buat peminat yuna..ehehehe...pada saya, belog ni sempoi sangat, bila baca entry beliau yang merapu, bole tersengih sorang-sorang oke..hehee


ayat yang anda selalu tinggalkan di shoutmix?

erk..ini depends..berbeza ikot situasi..

kalau 1st time singgah : salam dear/there..bw sampai sini..singgah ya!

kalau kunjungan balas : salam dear/there..thanks ek singgah..hit u back oke..


tagkan kepada 5 orang blogger..


hehehee..kalau nak tag semua bole?sila amek oke award ni untuk semua orang...ehehhee..


baeklah, siap sudah..ehhee

kepada kawan-kawan yang ada tag saya award ke hape, maaf ya sebelum ni tak dapat nak selesaikan..

but now da ade sidebar untuk Award, Contest dan kalau sempat join, untuk GA pon akan ada...ehhee..

al-maklum..cuti kan..so banyak masa free..

harap-harap gitula..

ok da bai uols..

~wassalam~

pst : ada sale untuk semua, klik sini oke..mari..mari..

You Might Also Like

6 Comments

  1. tahniah mia!!!!
    CAYA LA LU MIA!!!
    part gadis tak macho tapi gadis ayu tu gua suke mia.*terus duduk bersimpuh baca entry nih..keh keh keh

    ReplyDelete
  2. tahniah mendapat shout award
    (:

    ReplyDelete
  3. @yuyu

    ahahhaaa...aik.egat nak kene sebat tadi..ehehee

    ReplyDelete
  4. @Anisa Hang Tuah

    nis pon amek la yang..utk semua tu

    ReplyDelete
  5. artis gak ni dpt award.. haha

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^