Soal Asyraf

Wednesday, December 15, 2010

Assalamualaikum..


soalan :
saya tak suka dengar nasihat ibu ayah saya, sebab saya rasa, saya ni da besar dan cukup matang untuk berfikir..jadi, macamane saya nak buat supaya ibu ayah saya tak berkecil hati.
sapa yang tengok rancangan soal asyraf, mesti tahu pasal topik ni..


hehhehe..seyesly, sempoi gile gaya imam muda ni suarakan pendapat beliau..

katanya, masing-masing ada cara sendiri untuk tegaskan pendapat tanpa buat orang lain kecil hati..tak perlu tinggikan suara, cume cakap yang benar tentang ape yang nak ditegaskan..

cume kalau salah, perlu terima hakikat yang diri ini salah. dan kalau orang lain salah, cube tegur dengan cara berhemah, bukan sebab niat nak tunjuk diri tu betul dan orang tu salah..tapi dengan niat nak same-same kongsi ilmu..same-same belajar..

kata asyraf lagi, cinta bukan sekadar..yu..yu kat mane, ai kat sini..ai just nak bagitahu yu...ai love yu..aha..aha..

hahaha..seyes, macam tu la gaya beliau bagi contoh..kelaka gile...

see, bila duduk umah, saya da rajin tengok tv oke..hehehee

ok da bai..

~wassalam~

pst : semua orang bole dapat sale kat sini..cepat-cepat

You Might Also Like

7 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^