Rabu, tiket wayang murah kan?hoho

Wednesday, February 02, 2011

Assalamualaikum..

morning semua..

huwaaaaaaa..lame gile tak online..saya ke tanjong malim, seterusnya ke shah alam, seterusnya ke bukit sentosa, rawang..da kini di melaka..adehaii..alhamdulillah.. banyak benda saya dapat selesaikan 2, 3 hari ni..

OMG, gile banyak benda nak share dengan korang semua..even macam da basi tentang gathering blogger kat Times Square sabtu lepas, but saya tak moh ketinggalan nak share jugakk..hahkhakaha..

but, before dat, ada 3 benda baru yang saya dapat sepanjang tak update belog ni..hohoho..1st, Sony Ericsson Xperia X8..thanks alot Safwan Arif untuk hp ni..hahhaha..tak sangka dapat handphone baru..tq tersangat-sangat dear..memang tak plan pon nak amek hp sony, but mase beli tu, seyesly rambang mata..at last, warna putih jadi pilihan hati..hhehehee..eh, ni 1st hp saya yang kaler putih..al maklum, saya ni bukan cermat sangat, ni baru 4 hari pon, hp da macam tak suci lagi..grrr





hehee..sekarang ni masih lagi cube nak godek-godek ape yang patut pasal hp ni..mula-mula memang masalah gile pasal 3G yang always on saje..baru 3 hari, tengok bil da naek RM40..gile, gile..but sekarang da tahu nak turn off 3G tu..bole tahan hebat jugak saya ni..*baek, sila sepak laju-laju*

2nd, contact lens baru..hohoho..mula-mula memang masalah nak beli lens secara online ni..but bila da dapat..mak aii..happy sangat..saya belum cuba pakai lagi, semalam sampai Melaka agak lewat, terus cari katil je..hehe..tengok la kalau nak keluar petang ni..




lastly, masih ingat dalam entry INI. thanks sangat-sangat pada cik Ayu untuk shawls yang comel gile..ehehee..xcited gile saya bila ibu call cakap ada orang pos shawls untuk saya.. hohoho..memang teruja sangat..korang bole la singgah Shawls@AYUCINTA ni yaa..



yeaahh...cukup setakat ni..lepas ni nak update pasal gathering sahabat blogger pulak..ohyeahohyeahh..

oke da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

12 Comments

  1. bestlah dpt jalan-jalan...sye duduk umh je....

    ReplyDelete
  2. semuanya buat k.izan teruja!
    bestnya dapat hp baruuuuu~

    ReplyDelete
  3. miyaa
    ni nak xperia miya tuuu
    huhuuh

    ReplyDelete
  4. @Izan Ishak

    ahaha..tq singgah sis..mia pon teruja gile kak..lagi3 hadiah hp tu..hehe

    ReplyDelete
  5. @M I A J A M A L U D D I N

    ahkahaka..ko suka ape makcik..hahaa..nice kan hp same..yeahh..nama same jugakk..yeahh

    ReplyDelete
  6. @Anisa Hang Tuah

    hahahaa..nnti mia kasi nis pinjam ea..meh la datingg meh..ehhee

    ReplyDelete
  7. best nye.. best nye,..
    epy sgt2 dpt tgok gmbo..
    dpt tgok jela.. ekeke

    ReplyDelete
  8. wahh!!! bestnya dpt hp baru.. nak gak.. :(

    eh eh.. tunjukkan la mata pakai lens baru tu... mesti kiut.. hehe

    ReplyDelete
  9. @Cik Ezy

    hehehe..xpe dear..kamu da keje bule kumpul duit lps ni..ehhee

    ReplyDelete
  10. @Sophia Rani

    hahahaaa..malu la yang..ahhakahaka

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^