Make Up : Majlis Pertunangan Raihanizantie & Khalif Marzuqee

Saturday, April 07, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

semalam mekapkan BFF saya tunang. alhamdulillah semuanya berjalan lancar and syukur sangat semuanya suka dengan mekap tu. hehe mula-mula rasa berdebar jugak oke. takot kena tegur dengan makcik pakcik sebab saya mekap tang mata tu nampak berat sikit.

Raihan request nak mata nampak besar, jadi saya mekap smokey pink dengan warna hitam yang lebih banyak dari pink haha. alhamdulillah jadi and saya sendiri pun puas hati oke tengok hasil lepas make up. BFF saya sangat cantik semalam oyeaa! but macam biasa, mak nenek ni selalu lupe nak amek picture before mekap, teruja sampai lupa daratan engko! jadi guna je gambar waktu test mekap aritu aci tak? aci kan..acii laa.

well, here's the picture


BEFORE

AFTER



TAHNIAH SAYANG..

ohh saya suka gile this look, comel sangat oyea! ehem, bahagia betul tengok satu-satu sahabat baik bertunang and ada juga yang da pun mendirikan rumah tangga. tahniah semua. saya doakan kalian baik-baik aje dan bahagia selalu oke, amin amin.

kalau ada yang nak book saya untuk make up, bole email ke gardisareyou@yahoo.co.uk ya. nak tengok portfolio make up saya yang lain, bole tengok di Facebook Mia Adnan
mekap tunang, hanya RM 80
mekap nikah ATAU sanding, hanya RM 100

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^