Giveaway End Of Year 2010

Thursday, December 30, 2010

Assalamualaikum..


thank Abg AK sebab tag mia GA ni..

huwaa..gile awesome GA oleh cik Yad'z ni..seyesly..tahniah sis berjaya organize giveaway hangat ni..




1. buat entry for this GA..tajuk suke hati korang..
(letak banner ni dan link ke sini)

2. kenangan terhebat masa berblogging tahun ni.

3. satu blog febret korang.

4. tag sorang.( dan dia mesti tau)

5. tinggalkan url di entry ini

6. keputusan akan diumumkan pada 1 JANUARI 2011

kenangan terhebat berblogging tahun 2010
acely, saya baru active berblog semula pada August 2010, padahal da buat dari August 2009..hehhe..antara kenangan peribadi tentang blog yang saya kira menarik ialah jumpe dan meramas mesra dengan beberapa orang blogger..memang awesome gile..1st meeting waktu tengok muvie You Again dalam entry ini, 2nd meeting waktu buat kajian tesis kat Manjong dalam entry ini. hehe..happy gile sampai lupe daratan saya..ehkehkee..

lagi, rasa happy sangat bila dapat free tiket dari Nuffnang..ehhee..honestly, saya baru je pasang ads nuffnang kat blog ni, dalam 3, 4 bulan yang lepas..but alhamdulillah, tahun ni, dapat 3 tiket free..eheh..1st untuk movie You Again, 2nd untuk movie Takers, dan 3rd untuk movie Tron Legacy..

satu blog febret
blog yang selalu/wajib/harus saya singgah tiap hari ialah blog Atiqahadnan..hehee..my 1st sister..opkosla kan..kak long duduk jauh, so saya selalu update cerita dia by blog ajelah..hehe..

tag seorang blogger
baeklah, saya nak tag blog Violet Vale..bole?

good luck Fie..hehehhee

yeah siap..

oke da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^